וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקום נחת בברצלונה לאחר ה"מחטף" ונישק את הסמל: "זה חלום ילדות שהתגשם"

החלוץ שכבר החזיק בחוזה ברומא, הגיע למתחם האימונים של הקבוצה ש"חטפה" אותו ונישק במופגן את סמל ברצלונה: "אני כבר מחכה להתחלה שלי פה". הקטלאנים הודיעו רשמית שהברזילאי בן ה-21 יחתום לחמש שנים תמורת 41 מיליון יורו

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

האם הדרמה הגדולה של חלון ההעברות סוף סוף הגיעה לסיומה? ברצלונה הודיעה היום (שלישי) בשעות הערב שהיא סיכמה עם בורדו הצרפתית את עסקת העברתו של מלקום הברזילאי. שחקן ההתקפה בן ה-21 צפוי לעבור לאלופת ספרד תמורת 41 מיליון יורו ולחתום על חוזה לחמש שנים.

מלקום כבר נחת בברצלונה ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "זה חלום ילדות שהתגשם. אני מקווה להביא המון שמחה לאוהדים. אני כבר מקווה להתחיל להתאמן". השחקן אמור לעבור מחר (רביעי) בדיקות רפואיות שלאחריהן יחתום על חוזה.

כזכור, הדרמה התחילה אתמול כשבורדו ורומא הודיעו על עסקת העברתו של הברזילאי לבירת איטליה. הקשר ההתקפי כבר אמור היה להמריא לאיטליה ולעבור בקבוצתו החדשה את הבדיקות הרפואיות, אך כמה שעות לאחר מכן, בורדו ביטלה לשחקן את האישור לטוס, וזאת בעקבות התערבות של ברצלונה, שנכנסה לעניינים עם הצעה טובה יותר. באיטליה מגדירים את העסקה הזאת כ"מחטף של ממש".

הזגזוג נמשך הבוקר, עם עוד טוויסט מדהים: בצרפת טענו שב-10:00 בבוקר בורדו הגיעה לסיכום נוסף עם רומא על העברת הברזילאי, אבל אז שוב ברצלונה הצליחה לגבור על האיטלקים, וזאת בעקבות ההעדפה האישית של מלקום, שמעדיף לשחק בברצלונה. כמו כן, ההצעה של ברצלונה הייתה עדיפה מכיוון שתעביר את הכסף בצורה מהירה יותר, בלי תנאי בונוסים ותשלומים.

עוד בנושא
'פרשת המסרונים': לפארמה הופחתו חמש נקודות, קלאיו הושעה לשנתיים
הכנה: צ'לסי ניצחה 0:1 את פרת' גלורי, רק 0:0 למנצ'סטר יונייטד
אולי הנס על מסוט אוזיל: "הוא משחק חרא בנבחרת כבר שנים"

שחקן ברצלונה מלקום. רויטרס
עובר לברצלונה. מלקום/רויטרס

הפרשה החלה אתמול בערב. רומא אמורה הייתה לשלם על מלקום 32 מיליון יורו ועוד 4 מיליון יורו בבונוסים שונים, אבל אז ברצלונה הגישה לבורדו הצעה "הרבה יותר גבוהה", שגרמה לצרפתים לשנות את דעתם ברגע האחרון, ולבצע פניית פרסה מפתיעה ודרמטית.

בתקשורת בברצלונה טוענים היום כי בארסה החליטה ללכת על מלקום מאחר שהדרישות של צ'לסי על וויליאן (יותר מ-70 מיליון יורו) גבוהות מדי. "לא נשלם כל כך הרבה על שחקן בן 29", אמרו בבארסה על וויליאן, ומעדיפים את מלקום בן ה-21.

כך או כך, מדובר בתפנית דרמטית, מאחר שכל הפרטים בין רומא לבורדו כבר נסגרו, שתי הקבוצות אישרו את המעבר (שהיה כפוף רק לבדיקות רפואיות), ולמעשה אתמול בערב השחקן כבר החזיק בכרטיס טיסה לאיטליה והיה על סף יציאה, לפני שהכל פוצץ ועוכב.

מלקום שחקן נבחרת ברזיל. AP
שווה את המהומה? מלקום/AP

בתקשורת האיטלקית, כצפוי, המהלך הוצג הבוקר כאקט שנוי במחלוקת. "המחטף של ברצלונה", כונה המהלך של בארסה ב"פוטבול איטליה", בעוד ב"גאזטה" נכתב ש"רומא נותרה המומה, בלשון המעטה... אף אחד במועדון לא יכול היה להאמין שהילד ייעצר ככה, ברגע האחרון, בטח שלא מאות האוהדים שהמתינו בשדה התעופה".

מלקום בן ה-21 הגיע לבורדו מקורינתיאנס בשנת 2016 והפך לאחד השחקנים המובילים בליג 1. בסך הכול ערך 83 הופעות בליגה והבקיע 20 שערים. הוא אמור היה לחתום ברומא על חוזה לחמש שנים, שבמהלכן צפוי היה להרוויח 2.5 מיליון יורו בשנה. מאחר שחוזה לא נחתם רשמית בין הצדדים, אין לבורדו שום מחויבות חוזית לרומא.

עדכון ראשון 19:43

אוהדי רומא שחיכו למלקום

שווה את המהומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully