וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צ'לסי ניצחה 0:1 את פרת' גלורי, רק 0:0 למנצ'סטר יונייטד

שער של פדרו כבר בדקה החמישית סידר לבלוז ניצחון מול הקבוצה האוסטרלית, קאלום האדסון אודוי בן ה-17 בישל בצורה מרשימה מאוד. השדים האדומים לא הצליחו להכניע את סן חוזה

שחקן בורוסיה דורטמונד כריסטיאן פוליסיץ'. רויטרס
אחראי למהפך. פוליסיץ' לפני הפנדל/רויטרס

גביע האלופות העולמי הנערך בארצות הברית נמשך הלילה (ראשון), כשבורוסיה דורטמונד ניצחה את ליברפול 1:3 בשארלוט.

שני המאמנים עלו בהרכבים משניים. אליסון לא נכלל בסגל של יורגן קלופ, ואמור לרשום את הופעת הבכורה שלו מול נאפולי ב-4 באוגוסט. בדקה ה-18 ג'ואל מאטיפ, שסבל ממספר פציעות בעונה שעברה, דידה החוצה תוך שהוא מחזיק את הירך. לוריס קאריוס ככל הנראה לא התאושש מטראומת ליגת האלופות וסיפק עוד שגיאה גדולה במהלך המחצית הראשונה, אך הגרמנים לא הצליחו לנצל אותה ושילמו על כך ביוקר בדקה ה-25, כשווירג'יל ואן דייק נגח פנימה אחרי הגבהה של אנדרו רוברטסון.

דורטמונד הצליחה לחזור לעניינים בדקה ה-66, כשקיבלה פנדל אותו בעט כריסטיאן פוליסיץ' פנימה והשווה ל-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-89, כשמתפרצת מושלמת הסתיימה שטוחה של אותו פוליסיץ' מקצה הרחבה פנימה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קבע ג'ייקון-ברון לארסן בן ה-19 את תוצאת המשחק מקרוב. הגרמנים רושמים ניצחון שני בטורניר, לאחר ה-0:1 על מנצ'סטר סיטי, עבור המייטי רדז זהו הפסד ראשון בהכנה, לאחר שלא התקשו מול יריבות אנגליות צנועות.

גביע האלופות יתחדש בליל חמישי עם שישה משחקים, כולל מפגשים בין מנצ'סטר סיטי וליברפול, ומילאן ומנצ'סטר יונייטד.

* במשחק הכנה נוסף הביסה נאפולי 1:5 את קארפי מהליגה השנייה באיטליה. אלאן, רוברטו אינגלסה, חוסה קאיחון, סימונה ורדי ו-ויניסיוס כבשו.

אלכסיס סאנצ'ס, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מוריד חלודה. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - סן חוזה 0:0

גם מנצ'סטר יונייטד המשיכה בניסויי הכלים שלה בארצות הברית, וסיימה הלילה ב-0:0 משמים מול סן חוזה מה-MLS. השדים האדומים מתקשים להרשים עד כה בהכנה, אחרי שגם במשחק הראשון מול קלוב אמריקה סיימו בתיקון (1:1). ז'וזה מוריניו העלה הרכב משני מאוד אך הכליל בתוכו את אלכסיס סאנצ'ס, שהגיע לארצות הברית רק ביום שישי האחרון בשל בעיית ויזה. גם אנתוני מרסיאל, שעתידו במועדון לא ברור, פתח.

פרת' גלורי - צ'לסי 1:0

הבלוז עלו בהרכב די חזק עם דויד לואיז, מרכוס אלונסו, ז'ורז'יניו, ססק פברגאס, רוס בארקלי, דוידה זפאקוסטה, פדרו ואלברו מוראטה. זה גם הספיק להם על מנת לנצח את הקבוצה האוסטרלית כשדווקא מי שמוביל לשער היחיד במשחק היה קאלום האדסון אודוי בן ה-17, שפרץ נהדר באגף שמאל כבר בדקה החמישית והעביר כדור רוחב לפדרו, לו נותר רק להמשיך את זה פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully