וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'פרשת המסרונים': לפארמה הופחתו חמש נקודות, קלאיו הושעה לשנתיים

הקבוצה שהשלימה שלוש עליות ליגה וחזרה לסרייה A תתחיל את העונה הבאה עם מינוס חמש נקודות בעקבות המסרונים שהחלוץ בן ה-36 שלח לחבריו לשעבר בספציה. קלאיו קיבל גם קנס כספי

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

פארמה עשתה השנה היסטוריה: היא השלימה שלוש עליות ליגה רצופות וחזרה למקומה הטבעי - הסרייה A, הליגה האיטלקית הבכירה. למרות הכל, ברור שבמועדון מסובך כמו פארמה, לא הכל יכול להיות מושלם. היום (שני) ההתאחדות האיטלקית הודיעה רשמית שפארמה תתחיל את העונה עם מינוס חמש נקודות בעקבות 'פרשת המסרונים' בין שחקן פארמה, עמנואלה קלאיו, לבין שחקני ספציה. קלאיו, אגב, הושעה לשנתיים.

אז מה בדיוק הסיפור? קלאיו, ששיחק בעבר בספציה, שלח לקראת מחזור הסיום הקריטי של ליגת המשנה מסרונים לחבריו לספציה, פיליפו דה קול וקלאודיו טרזי. ספציה פגשה במחזור הסיום את פארמה, ובמסרונים הוא ביקש מהשניים 'להשקיע טיפה פחות' מבמשחקים אחרים. פארמה ניצחה במשחק 0:2, המסרונים פורסמו והחלה סערה גדולה באיטליה. שחקני ספציה וקלאיו עצמו טענו שהם דיברו בצחוק, וששחקני ספציה השקיעו ושיחקו בצורה הוגנת.

דיווחים באיטליה בימים האחרונים אף טענו שפארמה עלולה לספוג עונש ירידה לליגה השנייה, אך בסופו של דבר ההתאחדות קיבלה החלטה להוריד חמש נקודות ממאזנה (פארמה תתחיל את העונה עם 5- נקודות) ולהשעות את קלאיו בן ה-36, שככל הנראה ייאלץ לסיים את הקריירה. קלאיו גם קיבל קנס של כ-20,000 יורו.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פארמה עשתה היסטוריה, לוקארלי: "קיימתי את ההבטחה, אמרתי שנחזור"
עוף החול עם פרמזן: הדרך המופלאה של פארמה לשלוש עליות רצופות

עמנואלה קלאיו שחקן פארמה. GettyImages
ייאלץ לפרוש? עמנואלה קלאיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully