וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמה עשתה היסטוריה, לוקארלי: "קיימתי את ההבטחה, אמרתי שנחזור"

קבוצת הפאר לשעבר השלימה שלוש עליות ליגה רצופות וחזרה אמש לסרייה A. הקפטן שהיה שותף לכל מסע הקסם: "לא יכול להיות שזה אמיתי. זה בלתי אפשרי". אספרייה בירך. צפו בטירוף

אלסנדרו לוקארלי פארמה. GettyImages
כמעט בן 41, ישחק בסרייה A? לוקארלי, מימין, בטירוף./GettyImages

יובנטוס, נאפולי, רומא, אינטר, מילאן, לאציו ובעונה הבאה גם פארמה: הקבוצה מאמיליה רומאניה שהיתה חברת קבע בצמרת הליגה האיטלקית בעשור הקודם אך התרסקה כלכלית עשתה אמש (שישי) היסטוריה כשהשלימה שלוש עליות ליגה רצופות וחזרה למקומה הטבעי - הסרייה A. פארמה עשתה זאת אחרי שהיא ניצחה 0:2 את ספציה, בעוד שפוג'ה כבשה שוויון דרמטי ב-2:2 מול פרוזינונה והפכה את עלייתה של פארמה לעובדה מוגמרת בזכות יתרון במפגשים עם פרוזינונה (ניצחון 0:2 לעומת הפסד 2:1).

מי שציין ערב מרגש במיוחד הוא אלסנדרו לוקארלי, שירד עם הקבוצה ב-2015, היה הקפטן באותה תקופה, שמר על כל השחקנים והוביל את המחאה. אז הוא נשבע להישאר עם פארמה גם בליגות החובבניות ועכשיו חזר איתה, חודשיים לפני יום הולדתו ה-41.

אלסנדרו לוקארלי פארמה. GettyImages
לוקארלי מודה לקהל/GettyImages

לוקארלי, שעדיין לובש את סרט הקפטן על זרועו, חגג אחרי הניצחון והזכיר את ההבטחה שלו: "קיימתי את הבטחתי, אמרתי שאחזיר את פארמה לסרייה A. לא יכול להיות שזה אמיתי, זה בלתי אפשרי. אף אחד לא תיאר לעצמו סיום כזה, אפילו לא בחלומות הכי פרועים שלו. שמענו רעש עצום מהיציעים, לא ידעתי מה קרה. זה מסע שהתחלנו אותו לפני שלוש שנים עם הקהל המדהים הזה. היו לנו רגעים קשים, אבל תמיד עמדנו על הרגליים. השחקנים האלו אף פעם לא הרימו ידיים ואני גאה להיות הקפטן שלהם".

לוקארלי אמר בשנה שעברה שהוא מתכוון לפרוש, אבל אחרי העלייה הוא שינה את דעתו ונשאר עונה נוספת. כעת, אחרי שביולי ימלאו לו 41 קייצים, לוקארלי צפוי לתלות את הנעליים ולהצטרף לצוות המקצועי של הקבוצה. "כשפרוזינונה עלתה ל-1:2 היינו גמורים והתכוננו לפלייאוף. ואז שמענו את הקהל מריע", הוסיף אמאטו צ'יצ'יירטי, שכבש את השער השני של פארמה, "אנחנו מודים לפוג'יה, הם עשו לנו טובה ענקית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

רגעי הטירוף אחרי שפארמה התבשרה על השוויון של פוג'יה

החגיגות בחדר ההלבשה

כל העיר חגגה

אפילו אספרייה בירך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully