וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "עסקת קנדיל יכולה לשנות לנו את הסגל, כרגע היא תקועה"

מאמן בני יהודה מקווה שהמגעים עם מכבי תל אביב יושלמו: "אנחנו בונים על העסקה הזאת, מאמין שעד תחילת השבוע דברים ייראו אחרת". דן מורי: "הסגל לא הושלם. אם נקשיב ליוסי, יהיה בסדר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בשעה טובה ומוצלחת, יחזור אלינו מחר (שבת) הכדורגל הישראלי עם המחזור הראשון של גביע הטוטו. ביום ראשון נקבל שני משחקים נוספים, כשבמוקד תארח במושבה הפועל תל אביב את בני יהודה (19:45, ספורט5).

היום קיימו הזהובים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה אמר יוסי אבוקסיס: "כיף להתחיל עונה חדשה. כמובן שאנחנו רוצים לבוא קצת יותר מוכנים מבחינת הסגל ואנחנו די קרובים לזה, זה לא סוד שהעסקה של מאור קנדיל למכבי יכולה לשנות לנו את הסגל, ועל זה אנחנו בונים - ארבעה שחקנים פלוס עוד שני שחקנים שאנחנו רוצים. כרגע זה קצת תקוע לצערי ואני מאמין שעד תחילת השבוע הדברים ייראו אחרת. כרגע נבחן מספר שחקנים בגביע הטוטו, וזה ייראה יותר טוב המשך".

על היריבה אמר המאמן: "הפועל תל אביב זה מקום שגדלתי בו, ותמיד יהיה לי בלב, אבל הראש שלי בבני יהודה, אני רוצה להצליח כמו בעונה שעברה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בפעם השנייה: עמית ביטון יושאל מהפועל באר שבע למ.ס. אשדוד
אופטימיות בקאזאן בנוגע לסבע: "הבדיקה הרפואית משביעת רצון"

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
יש עוד עבודה. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

דן מורי הוסיף: "תמיד טוב לפתוח עונה חדשה, חשוב לנו להיראות טוב, להתחיל להבין את מה שהמאמן מבקש. עוד לא השלמנו את הסגל, יש כמה מושאלים שחזרו וצריכים להשתפר ושחקנים שצריכים להגיע. מצחיק לדבר על מה שיהיה בעתיד, מי שנמצא כאן צריך לעבוד קשה ואם נקשיב ליוסי, הכל יהיה בסדר".

בני יהודה הודיעה היום על החתמתו לעונה של שי קונסטנטין. המגן בן ה-22 שימש בזמנו קפטן קבוצת הנוער של הזהובים ובמחצית העונה שעברה הושאל להפועל נצרת עילית מן הליגה הלאומית כדי לצבור דקות משחק וניסיון. עוד לפני חזרתו של המגן, בני יהודה החתימה גם את הקשר שי מזור, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר שלם והרשים את אבוקסיס במחנה.

עוד באותו נושא

פדרו גלבאן יגורש? במשרד הפנים מחכים להתערבותה של מירי רגב

לכתבה המלאה
דן מורי, שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
קשה לדבר על העתיד. מורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully