וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן יגורש? במשרד הפנים מחכים להתערבותה של מירי רגב

בעקבות הראיון בוואלה! ספורט זומן השחקן לשימוע במנהל לאכיפה וזרים, במשרד הפנים טענו: "בישראל יש חוק, גם אם מדובר בכדורגלן". במשרד הספורט טוענים שהשרה תטפל בעניין כשתחזור מחופשה

פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בעקבות הראיון של פדרו גלבאן אתמול בוואלה! ספורט, זומן הבוקר (חמישי) השחקן לשימוע במנהל לאכיפה וזרים ביום ראשון הקרוב. במשרד ההגירה ואוכלוסין הבהירו כי מדובר בשימוע כנגד המעסיקים של גלבאן, כלומר הקבוצות בהן שיחק ללא אשרת עבודה (בני יהודה, הפועל תל אביב והפועל מרמורק). במשרד ההגירה רואים בחומרה את העסקתו של גלבאן ללא ויזת עבודה, וטוענים שאשרת העבודה שלו לא חודשה בגלל העובדה שהוא ידע שהוא שוהה לא אישור עבודה ועדיין המשיך לעבוד. תגובת המשרד לראיון הייתה: "בישראל קיים חוק לפיו זר הנמצא כאן מחויב באשרת שהייה או עבודה חוקיים. אנו מצפים שכך ייעשה, גם אם מדובר בכדורגלן".

מסתבר שלא מעט גופים ניסו להשפיע על משרד הפנים בקבלת בקשת האזרחות של גלבאן. מנכ"ל התאחדות לכדורגל רותם קמר, ואפילו סגן ראש מינהל הספורט העבירו המלצות חמות על השחקן, אך במשרד הפנים עדיין מתעקשים כי השחקן והקבוצות עברו על החוק. עם זאת, גורמים במשרד הפנים טענו כי הדבר החשוב כדי לקדם עניין זה הוא למעשה מכתב המלצה של השרה מירי רגב עצמה. במשרד הספורט טענו אתמול כי השרה נמצאת בחופשה פרטית וכשתחזור תטפל בעניין באופן אישי.

עוד בנושא

לראיון הבלעדי עם פדרו גלבאן: "אשתי בוכה כל לילה, זה הורג אותי"
בעקבות הראיון: עצומה הקוראת למנוע את גירוש פדרו גלבאן

מסמכים בנושא פדרו גלבאן. צילום מסך
מסמכים בנושא פדרו גלבאן/צילום מסך
מסמכים בנושא פדרו גלבאן. צילום מסך
מסמכים בנושא פדרו גלבאן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully