וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הראיון בוואלה! ספורט: עצומה הקוראת למנוע את גירוש פדרו גלבאן

לאחר שגולל את ניסיונותיו העקרים להשיג ויזה ממשרד הפנים, קמה עצומה שתנסה למנוע את גירוש השחקן ומשפחתו בעזרת 10,000 חתימות שיועברו לחברי הממשלה: "הם מתפקדים כאזרחים לכל דבר"

אתר רשמי

לאחר הראיון שהעניק פדרו גלבאן לוואלה! ספורט, ובו גולל את הסאגה העצובה בסיומה הוא ככל הנראה יגורש מהארץ, פורסמה היום (רביעי) עצומה הקוראת למנוע את גירושם של הכדורגלן הארגנטינאי ובני משפחתו.

"אנו, אזרחים, אוהדי כדורגל וספורט ככלל, קוראים למנוע את גירושם הצפוי של משפחת גלבאן החיים ומתפקדים כאזרחים לכל דבר מזה כעשר שנים במדינת ישראל", נכתב בעצומה. "בקיץ 2008, בדיוק לפני 10 שנים, הגיעו פדרו ופמלה גלבאן לראשונה לארץ ישראל. במסגרת שהותם בארץ, הספיקו להפוך הורים לשלוש בנות מקסימות אשר נולדו גדלו וחונכו במסגרות י-ש-ר-א-ל-י-ו-ת, בעלות מסורת וזיקה ליהדות. בנוסף הפך למלך שערי ליגת העל בכל הזמנים מבין הכדורגלנים הזרים ששיחקו בישראל ואף עקף את ג'ובאני רוסו.

"כמו כן המשפחה תורמת לחברה ופדרו דואג לבצע כל בקשה של אוהד כדורגל ובני יהודה בפרט, אם זה לבקר ילדים חולים, ואף מגיע וחוגג איתם בשמחות שלהם. אנחנו חייבים, כאוהדי כדורגל וכאזרחי מדינת ישראל, להתאחד ולמנוע את גירושם של משפחת גלבאן היקרה. נילחם בכל פלטפורמה אפשרית וכשנגיע ליעד המיוחל של 10,000 חתימות, נדאג לשלוח את העצומה בצירוף מכתב אישי לכל חברי הממשלה".

עוד בנושא:

חתמו על העצומה
פדרו גלבאן בראיון בלעדי: "אשתי בוכה כל לילה. זה הורג אותי"
פדרו גלבאן ועורך דינו מנסחים תביע לפיפ"א נגד הפועל תל אביב
רשות האוכלוסין וההגירה תפתח תיק חקירה נגד הפועל תל אביב

פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב עם משפחתו. ברני ארדוב
סאגה עצובה. גלבאן ומשפחתו/ברני ארדוב

בין היתר, סיפר היום גלבאן בראיון כי התחנן לקבל ויזה ממשרד הפנים כבר מעל שנה, אבל הבקשות שלו נדחות בכל פעם. "נמאס לי להתחנן לאנשים לתשובה. נמאס לי שאשתי בוכה לי כל לילה כי היא לא יודעת אם מחר יגידו לנו לארוז את הדברים ושאנחנו לא יכולים להישאר פה. נמאס לי להגיד שאני אוהב את המדינה הזאת ורוצה לגור בה כל החיים שלי ושלאף אחד לא אכפת. אני מרגיש הרבה יותר ישראלי מהרבה מאוד אנשים אבל זה כנראה לא מזיז לאף אחד. אם הייתי זר במכבי תל אביב בכדורסל כבר לפני שנים הייתה לי תעודת זהות".

גלבאן הוסיף: "לפני שנתיים החלטתי עם אשתי שאנחנו רוצים לחיות בארץ. אני מרגיש ישראלי, היא עוד יותר ממני, והבנות שלי בכלל לא רוצות לשמוע על ארגנטינה. הן רוצות לחיות פה. אז התחלנו תהליך לפני יותר משנה כדי לקבל אזרחות. הלכתי למשרד הפנים והגשתי טפסים בצורה מסודרת. אבל אז קיבלתי תשובה שאין לי בכלל ויזת עבודה ואני לא יכול להתחיל תהליך כזה.

"התחלתי את העונה לפני שנתיים באשקלון. הם עשו לי ויזה, ואחרי חצי שנה כשעזבתי וחתמתי בבני יהודה הם ביטלו אותה. בבני יהודה לא חידשו לי את הויזה ומשם זה המשיך להפועל תל אביב. כשהגעתי אז למשרד הפנים פתאום אמרו לי שלא רק שאני לא יכול לקבל תעודת זהות, שאין לי בכלל ויזה ואם אני רוצה להתחיל תהליך כזה, אז קודם צריך להוציא אשרת עבודה. הפסקתי את התהליך לאזרחות מיד וניסיתי להוציא ויזה. הפועל תל אביב הגישה בקשה ודחו אותה. הפועל מרמורק הגישה בקשה ודחו אותה. עד היום עכשיו לא הבנתי למה עושים את זה".

עוד באותו נושא

פדרו גלבאן בראיון בלעדי: "אשתי בוכה כל לילה. זה הורג אותי"

לכתבה המלאה
פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
העצומה תעזור? גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully