וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפועל תל אביב עומדת פעם נוספת בפני תביעה של פיפ"א?

פדרו גלבאן עובד יחד עם עורך דינו על ניסוח תביעה לפיפ"א כנגד המועדון. לטענתו, האדומים הפרו את החוזה בין הצדדים שנחתם בעונה שעברה. הקבוצה גברה 1:2 על סוויט סקולווין

אתר רשמי

פדרו גלבאן עובד יחד עם עורך דינו בימים האחרונים על ניסוח תביעה לפיפ"א כנגד הפועל תל אביב. לטענתו של גלבאן, האדומים הפרו את החוזה בין הצדדים שנחתם בעונה שעברה והם לא משלמים לו את שכרו וגם לא נותנים לו לחזור לאימונים.

כזכור, לפני כחודשיים בהפועל טענו כי גלבאן הגיע לסיכום עם המועדון על התרת חוזהו. בקיץ שעבר חתם הארגנטינאי על חוזה לשנתיים במועדון בשכר של כ-100 אלף דולר נטו לעונה. אלא שלאחר שהסכים עקרונית להתרת חוזהו, גלבאן חזר בו ולא היה מוכן לחתום על הסכם שכזה. כשניסה לחזור לאימוני הקבוצה נתקל בסירוב מצד הפועל, וזאת בטענה שהסכם בעל פה מחייב אותו גם כן ולכן היא לא מוכנה לקבלו בחזרה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עומר דמארי: "מודה לאוהדים על האהבה. רוצה להחזיר להם על המגרש"
אחמד עאבד חתם בהפועל תל אביב: "נחזיר את המועדון לימיו הגדולים"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
האדומים חוגגים ניצחון/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

מאז גלבאן פנה לעורך דין שעובד בימים אלה על תביעת בוררות כנגד המועדון. לצד זה, השניים מתכוונים גם להגיש תביעה על הפרת חוזה אם הצדדים לא יגיעו לפתרון המקובל על שניהם בזמן הקרוב. חשוב לציין, כי בשל כך, גלבאן שוהה ללא רשות בארץ ולא יכול לקבל ויזת עבודה כל עוד הפועל תל אביב לא מבקשת עבורו אחת כזאת והוא לא חתם במועדון אחר.

בהפועל תל אביב סירבו להגיב לדברים

בעניין אחר, הפועל תל אביב פתחה הערב (רביעי) את מחנה האימונים שלה בפולין עם ניצחון 1:2 על סוויט סקולווין מהליגה הרביעית בפולין. אדי גוטליב (25) ופייסל מוליץ' (42) כבשו עבור האדומים, זקרזווסקי צימק במחצית השנייה. שחקני הרכש עומר דמארי ואחמד עאבד לא שותפו משום שהם עדיין לא בכושר משחק.

קובי רפואה אמר לאחר המשחק: "זה היה ניסוי כלים ראשון, היו דברים טובים יותר וטובים פחות. סך הכל זה משחק שהתוצאה בו לא חשובה, אבל תמיד כיף לנצח. לגבי דמארי ועאבד שלא שותפו, הם עדיין לא בכושר משחק ולא רצינו לסכן אותם בשלב זה".

עוד באותו נושא

עומר דמארי: "מודה לאוהדים על האהבה. רוצה להחזיר להם על המגרש"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב פייסל מוליץ' כובש במשחק אימון. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
מוליץ' דוחק מקרוב/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully