וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וובה בראון ביקש לעזוב ונענה בחיוב

27.7.2018 / 11:58

הקשר שוחח עם ברק בכר וביקש לעבור למועדון בו יהיה גורם משמעותי מבחינה מקצועית. בכר נענה לבקשה. המאמן נזף בשחקנים אחרי התבוסה בזאגרב: "הייתם צריכים להרים את אנסטיס". סוכמה השאלתו של עמית ביטון לאשדוד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשר הפועל באר שבע וובה בראון קיבל אישור למצוא קבוצה חדשה ולנהל משא ומתן עם מועדונים אחרים. בראון, שחזר רק לאחרונה לשורות הפועל באר שבע אחרי חצי שנת השאלה במ.ס. אשדוד, שוחח עם המאמן ברק בכר וביקש לעבור לקבוצה בה יוכל להיות גורם משמעותי. בכר אישר לבראון לבצע את המהלך וכעת הוא יחפש לעצמו מועדון חדש.

בפן המקצועי, בכר ניהל אסיפה בה עבר עם השחקנים על הטעויות במשחק מול דינמו זאגרב במוקדמות ליגת האלופות. המאמן נזף בשחקנים על כך שאיש מהם לא הגיע להרים את השוער יאניס אנסטיס אחרי השערים שספג. "כולנו אשמים וצריך להתנהג כקבוצה", אמר המאמן.

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב: ביקורת על אצילי ודאגה לשכטר ש"חייב דקות משחק"
ניר קלינגר תוקף: "במנהלת מסרסים אותנו. מה לעשות, להתבזות מול באר שבע?"
אחרי הפניה מהפועל חיפה: סאן מנחם ביקש הבהרות לגבי עתידו

שחקן הפועל באר שבע וובה בראון. ברני ארדוב
שוב לוקח את מקל הנידודים. וובה בראון/ברני ארדוב

בלמה של הפועל באר שבע עמית ביטון יושאל למ.ס. אשדוד כבר בימים הקרובים. לוואלה! ספורט נודע שהאלופה הגיעה כבר לסיכום עם אשדוד עם עסקת ההשאלה ובתחילת השבוע הבא הבלם עצמו צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת בקבוצה בה שיחק בחצי השנה האחרונה.

ביטון החל את העונה הנוכחית בבאר שבע ואף שיחק במשחק הגומלין מול פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות. עם זאת, לאחר שיחה שקיימה הנהלת הפועל באר שבע עם הבלם הוחלט כי ייצא לעוד עונת השאלה כדי לצבור ניסיון ודקות משחק. משמעות הדבר היא כי מתן אוחיון יישאר בקבוצה ויהיה חלק מארבעה בלמים בסגל של ברק בכר.

ביטון, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-22, גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ומאז שיחק בעיקר כמושאל, בשורות הפועל תל אביב, הפועל עכו ומ.ס. אשדוד, אליה הושאל בשלהי העונה שעברה.

עוד באותו נושא

אחרי הפניה מהפועל חיפה: סאן מנחם ביקש הבהרות לגבי עתידו

לכתבה המלאה
שחקן הפועל עכו, עמית ביטון לפני עדן שרם, מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
שוב יוצא להשאלה. עמית ביטון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully