וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ביקורת על אצילי ודאגה לשכטר ש"חייב דקות משחק"

איביץ' כעס על הרחקתו של הקשר ("לא אוהב להיות בחיסרון בגלל דברים כאלה") ואוהב את הגישה של שכטר, אך חבריו מודאגים כי עדיין לא שיחק. טיבי מרוצה מאמאדור ומהאנרגיות החדשות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

למרות הניצחון 0:2 על רדניצ'קי הסרבית, במכבי תל אביב יצאו עם תחושה חמוצה מהמשחק אמש (חמישי) במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. "זה יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה", אמרו במועדון. "נקווה שזה יספיק כדי לעבור ולא נצטער על התוצאה הזאת".

פרט לתוצאת המשחק, הצהובים עסקו בשתי סוגיות עיקריות. הראשונה נגעה לאי שיתופו של איתי שכטר, שישב על הספסל לאורך 90 הדקות ועדיין ממתין להופעת הבכורה שלו. למרות שהחלוץ יצא מחויך מהמשחק, חבריו בקבוצה דואגים: "איתי הוא אחד כזה שחייב ביטחון ודקות משחק כדי להצליח". כאשר המאמן ולאדן איביץ' נדרש להתייחס לעניין במסיבת העיתונאים, הוא אמר: "יש לי 22 שחקנים ומתוכם אני בוחר את מי שאני חושב שצריך לשחק. אני מרוצה מהגישה שלו והוא יקבל את ההזדמנות".

הסוגיה השנייה שהעסיקה את אנשי הקבוצה הייתה הרחקתו של עומר אצילי, שספג צהוב שני בעקבות הערה לשופט לאחר התחזות ברחבה ולא יוכל ליטול חלק בגומלין בסרביה בשבוע הבא. איביץ' ביקר את השחקן והצהיר שישוחח איתו בנושא: "אני לא אוהב להישאר עם שחקן פחות בגלל דברים כאלה".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
שיפר את סיכויי המכירה? וידאר קיארטנסון כבש צמד ב-0:2 על רדניצ'קי
קיארטנסון לאחר הצמד: "מרוכז בעתיד שלי כאן", איביץ': "וידאר שחקן שלנו"
מי תהיה היריבה הבאה במוקדמות הליגה האירופית? טובול ניצחה 1:2 את פיוניק ירבאן

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, איתי שכטר, שרן ייני. ברני ארדוב
חיוכים יש, דקות עדיין אין. איתי שכטר/ברני ארדוב

הבלם איתן טיבי אמר בסיום: "הגענו ללא מעט מצבים ועשינו תוצאה לא רעה. משחק החוץ לא יהיה קל. יכולנו לגמור את הסיפור ולא עשינו את זה. צריך להתעסק במה שעשינו ולחשוב על המשחק הבא".

על השמועות לגבי עתידו: "לא יכול להגיד לכתבים מה לכתוב. המועדון מחליט ואני שמח שאני נשאר. אנשים יודעים כמה טוב לי פה. אתן הכול כדי שנחזור לאן שאנחנו צריכים. יש לי שיתוף פעולה חדש עם ז'איר אמאדור, שהוא בלם מצוין שכיף לי לשחק איתו. הוא שחקן חדש שנקלט במועדון ואני מקווה שעם הזמן התיאום יילך וישתפר".

טיבי נדרש להתייחס גם לתקרית עם ג'ורדי קרויף בסיום העונה שעברה ואמר: "הבחירה שלי הייתה לא לדבר על זה ולהתעסק במגרש. עבדתי קשה ואני ממשיך לעבוד קשה. זה מאחורי, קיבלתי כל מה שהמועדון החליט, גם אם לא הסכמתי. אני לא יודע אם טעיתי, אבל למדתי מזה".

על המטרות לעונה הקרובה אמר: "זה מוקדם, אנחנו בתהליך של בנייה ולא נכון לדבר על אליפות או גביע. כרגע מתמקדים במטרות הקרובות. יש שינוי, יש אווירה שונה. אנרגיות חדשות, הכול חדש. בסופו של דבר כולנו ניבחן במבחן התוצאה. השינוי נעשה מלמעלה ולא משנה מה אנחנו חושבים. אנחנו צריכים להגיב למצב הנתון".

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את רדניצ'קי

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי סופג כרטיס אדום נגד רדניצ'קי. ברני ארדוב
טעות שהכעיסה את המאמן. עומר אצילי מורחק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully