וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר תוקף: "במנהלת מסרסים אותנו. מה לעשות, להתבזות מול באר שבע?"

27.7.2018 / 7:19

הפועל חיפה תפגוש בשבת את האלופה וכבר בשני תמריא לאיסלנד, כשהשחקנים ינחתו אחרי 24 שעות. המאמן יצא בהתקפה חסרת תקדים והסביר: "המנהלת פוגעת בסיכויים שנעבור שלב. לבאר שבע 28 שחקנים ברמת קבוצה אלופה בסגל". קפילוטו: "החלטה לא הגיונית"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה לא הצליחה ליצור מקדמה לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא באיסלנד ואם זה לא מספיק, כבר מחר (שבת) מצפה לה משחק במסגרת "אלוף האלופים" מול מי שהפכה ליריבה השנואה במהלך החודשים האחרונים - הפועל באר שבע. יומיים אחרי, כבר ביום שני, תמריא הקבוצה לאיסלנד לקראת הגומלין כשחלק מהשחקנים ינחתו רק למחרת בגלל שהקבוצה לא תמריא בטיסות ישירות.

ניר קלינגר זועם על היחס של מנהלת הליגה. המאמן מתכוון לעלות עם ההרכב השני למשחק מול באר שבע ומאשים את המנהלת בהתנהלות לקויה. "ביקשנו לדחות את המשחק, מה שהם עושים זה לא חוקי כי לפי התקנון אי אפשר לשחק משחק שני תוך פחות מ-72 שעות. שימו את עצמכם במקומי ותגידו לי, האם אני צריך לסחוט את השחקנים כשיש לנו מסע שנמשך בין 15 ל-24 שעות לאיסלנד? שחקנים ייצאו בבוקר ויגיעו בבוקר. הם מלכדו אותנו", אמר קלינגר.

"מה אעשה, אבוא להתבזות מול באר שבע? אני באמת בדילמה קשה מאוד", תקף המאמן ששוקל לשלב בהרכב מחר את גבריאל תמאש שחוזר מהרחקה, וכן את גיא חדידה, נס זמיר ומאמון קשוע. "חבל שזה קורה ב-2018 בכדורגל הישראלי. המשחק בשבת יכול להביא אותנו לחצי הגמר. לבאר שבע יש 28 שחקנים לגיטימיים בקבוצה אלופה ולנו אין את הכסף הזה. אני לא במקום של להיות קטן. אנחנו לא קטנים ומספיק חזקים. מצד שני, לא נעשה דברים שנוגדים את התקנון. אבל המנהלת פוגעת בסיכויים שלנו לעבור את האיסלנדים. אולי נפסיד לבאר שבע גם בהרכב מלא, אבל לי אין ברירה. זה מטריף אותי. המשחק הזה טומן בתוכו הרבה מאוד כסף אבל לא רק כסף, גם אפשרות לזכות בתואר. מסרסים אותנו. אני מאוד כועס".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מוקדמות הליגה האירופית: הפועל חיפה סיימה ב-1:1 מול FH האיסלנדית
קלינגר: "התוצאה יכולה לעלות לנו ביוקר". ורמוט: "טיפשות שאלוף האלופים בשבת"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
אפשר להבין את הכעס. קלינגר/קובי אליהו

ולא רק בעיות זמנים יש בהפועל חיפה, אלא גם בנוגע לרכש. קלינגר רוצה לצרף את מוחמד גדיר או אלמוג בוזגלו מיידית ובמועדון יש מי שטוען שאולי כדאי להמשיך במגעים אחרי הגומלין. במועדון פנו למכבי חיפה בתקווה שסאן מנחם ישוחרר עד תחילת השבוע. גם מכבי תל אביב קיבלה פניה לגבי שון גולדברג.

ניסו קפילוטו התייוס לעזיבות של שחקני המפתח והסביר: "עברנו דברים לא קלים העונה, אבל חדר ההלבשה שלנו חזק ומגובש. לקח לנו יומיים להתרגל לכך שעדן לא כאן". על לוח הזמנים הצפוף אמר: "לא קל לשחק שוב תוך פחות מיומיים. ההחלטה לא הגיונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully