וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "התוצאה יכולה לעלות לנו ביוקר". ורמוט: "טיפשות שאלוף האלופים בשבת"

26.7.2018 / 20:58

מאמן הפועל חיפה לאחר ה-1:1 מול FH במוקדמות הליגה האירופית: "אם היינו חודש קדימה, זה היה נגמר אחרת". הקפטן לא אהב את שיבוץ המשחק מול באר שבע: "אין לי מושג איך עשו את זה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה חזרה הערב (חמישי) לאירופה אחרי 19 שנה, הפכה לקבוצה החיפאית הראשונה שכובשת באצטדיון החדש במסגרת בינלאומית, אך סיימה רק ב-1:1 מול FH האיסלנדית. תנאסיס פפאזוגלו, החלוץ היווני החדש של מחזיקת הגביע, השווה בדקה ה-65, אחרי דקה אחת על המגרש והשאיר תקווה לקראת הגומלין באיסלנד ביום חמישי הבא (22:15).

עוד לפני כן, כבר במוצ"ש ובהפרש של 48 שעות מהמשחק הערב, צריכה הפועל חיפה לשחק מול הפועל באר שבע במסגרת אלוף האלופים בנתניה, שם ככל הנראה תבצע רוטציה בהרכב.

לאחר המשחק הודיעה הפועל חיפה כי העבירה את התקציב לעונת 2018/19, כאשר שכר השחקנים והצוות המקצועי גדל בכ-35 אחוזים בהשוואה לעונה הקודמת.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יואב כץ: "מחכים לתשובה לגבי סאן מנחם". מוחמד גדיר יגיע?
ניר קלינגר: "לא הרגשתי בנוח עם העזיבה של עדן בן בסט, הופתעתי"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מרוכז בהפועל חיפה. ניר קלינגר/קובי אליהו

המאמן ניר קלינגר סיכם: "התוצאה מאכזבת מאוד, אבל אני יכול להיות מאוד מעודד מפרקים במשחק שלנו. השליטה הייתה מוחלטת לאורך כל המשחק. ניכר שאנחנו מתאמנים רק 32 ימים, זה ניכר בפעולות ההתקפיות, בקבלת ההחלטות מול השער. אם היינו היום חודש קדימה, המשחק הזה היה נגמר בתוצאה אחרת. זה המצב, ניסע לשם וננסה לנצח".

על החילוף של פפאזוגלו אמר: "זה רק מזל. זה הוא והמסירה והתנועה. אמרתי לגבי פפא, הבחור הזה שיחק בנבחרת יוון ויש לו הרבה כדורגל. קשה מאוד להתמודד עם העוצמות שלו, בליגה שלנו הוא יהיה מסה משמעותית, אבל הוא עדיין לא בכושר. חבל שהכדור של גיא חדידה לא נכנס ולא עשינו פעולות חכמות. התוצאה הזו יכולה לעלות לנו ביוקר. ספגנו שער ממצב נייח, המצב היחידי שלהם אולי בכל המשחק, וזה דבר שמכעיס אותי מאוד".

על הנבחרת: "אני עובד בהפועל חיפה, כל כולי נתון למועדון. אני מזיע, מכין, עובד ומה שיחליטו לגבי הנבחרת - יחליטו. אני כרגע מרוכז בהפועל חיפה. הרמנו קבוצה טובה, אבל עדיין חסרים לנו שניים-שלושה שחקנים בסגל. עזבו אותנו שחקנים שהיוו את השלד והביאו את המספרים בעונה שעברה. עם החיזוקים הנכונים, נהיה קבוצה לא פחות טובה גם העונה. נביא שחקנים שיחליפו וייתנו עזרה לפפא ואלבז. היה נחמד מאוד לראות את חדידה, גם נס זמיר עשה פעולות טובות. זה סימן טוב לבאות".

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: הפועל חיפה סיימה ב-1:1 מול FH האיסלנדית

לכתבה המלאה
גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
מאוכזב מהתוצאה ומהשיבוץ של אלוף האלופים. גילי ורמוט/קובי אליהו

גילי ורמוט הוסיף: "היינו עדיפים, התוצאה מאוד מאכזבת. שלטנו והיינו דומיננטיים, אבל היה חסר לנו מחץ בפעולה האחרונה ליד השער שלהם. נסיק את המסקנות, אין לנו ברירה אלא ללכת לשם ולנצח. כל קבוצה עוברת שינויים בקיץ, היו גם זעזועים ותמיד יש עניין בהפועל חיפה, אבל רואים שהקבוצה מקבלת צורה. אני אופטימי שיהיה בסדר. תוך 48 שעות אנחנו אמורים לשחק שוב מול הפועל באר שבע, אין לי מושג איך עשו את זה. זו ממש טיפשות, אני מניח שלקבוצה גדולה לא היו עושים את זה".

הבעלים יואב כץ התייחס למשחק ואמר: "אמנם התוצאה מאכזבת, אבל זה רק חצי ראשון ואני מעודד מהיכולת והמחויבות שהשחקנים הפגינו. התרשמתי מאוד מכל השחקנים שצירפנו: אלבז, דילמוני, זמיר, חדידה ופפאזוגלו שגם הבקיע. הם שיחקו כאילו הם כבר הרבה זמן איתנו, והם יתרמו לנו רבות".

אולפור קריסטיאנסון, מאמנה של FH: "אני מאוכזב כי הייתה עבירה לפני השער של הפועל חיפה, אבל אני מרוצה מהתוצאה. קשה מאוד לשחק במזג אוויר כזה. מה יקרה באיסלנד ואם נשחק על 0:0? אני לא מתכוון לומר לכם. נשחק בהתאם לתוצאה שהשגנו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully