וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מחכים לתשובה לגבי סאן מנחם". מוחמד גדיר יגיע?

26.7.2018 / 13:59

הבעלים של הפועל חיפה אישר את הפניה למכבי חיפה, למרות ההעדפה לגולדברג. במועדון מקווים שברקת תתפשר על המחיר של חלוץ הפועל באר שבע וללא קשר יגישו הצעה על אלמוג בוזגלו

עריכה: שניר דבוש

"זה נכון שפנינו למכבי חיפה לגבי סאן מנחם. אין עדיין תשובה סופית מהם. המטרה היא שהוא או שון גולדברג יגיעו לכאן". כך הגיב בעלי הפועל חיפה יואב כץ, לאחר שקבוצתו פנתה גם למכבי תל אביב בנוגע למגן שלה. במועדון טוענים כי העיכוב בעסקת גולדברג הוביל לפניה לירוקים שאמורים להשיב עד תחילת השבוע על ההצעה לשאול אותו לעונה.

במועדון יגישו הצעה על אלמוג בוזגלו, אבל כעת - לאחר ההדחה הצפויה של הפועל באר שבע מליגת האלופות - הם מקווים שמוחמד גדיר ישוחרר על ידי אלונה ברקת במחיר ריאלי, כך שניתן יהיה להחתימו. "אנחנו פועלים בכל המישורים ומול ארבעת השחקנים יחד. בסופו של דבר, המאמן קובע. אבל גם התקציב משחק תפקיד חשוב. לתוצאה הערב יהיו השלכות על ההחלטה שלנו", אמרו במועדון.

במועדון ערכו את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול FH האיסלנדית. 2,000 מנויים נמכרו והם ייכנסו בחינם למשחק הערב. אתמול קיימו הנהלות שתי הקבוצות ארוחה משותפת במרכז הקונגרסים. בנוסף לנציגי המועדון, הדובר נועם רגב והמנכ"ל אורן שטרלינג, נכחו גם נשיא הקבוצה האיסלנדית וידאר הולדורסון, המנכ"ל בירגיר יוהנסון, המשקיף ג'ורג' פנטארוס ומלווה המשקיף אריה וולף. לאיסלנדים הוענקה חולצה של הספונסר הראשי.

ההרכב המשוער להערב: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריסטו מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, רסמוס סיוסטדט, גל אראל (נס זמיר), מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, גילי ורמוט, אלי אלבז (מאמון קשוע).

עוד בנושא:

בקאזאן מודאגים מברכו של סבע: "מוזר שנתניה רוצה להיפטר ממנו"
אלון תורג'מן: "דמארי המליץ לי להגיע, מרגיש כאן כמו בישראל"
מכבי חיפה הציגה מדים חדשים, קלאוס מבוקש בפנאתינייקוס

שחקן הפועל באר שבע מוחמד גדיר. ברני ארדוב
המחיר יירד? גדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully