וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוס: "מקווה שתוך כמה ימים אשתחרר ממכבי חיפה"

26.7.2018 / 0:16

החלוץ היווני העניק ראיון במולדתו וסיפר שהוא נמצא בתהליכים של התרת חוזהו: "התחלף המאמן וחשבתי שיהיו לי יותר הזדמנויות. אני רוצה לחזור ליוון". מכבי חיפה תסכים להשתתף ב-20 אחוז משכרו

דוברות מכבי חיפה

חלוץ מכבי חיפה קלאוס התראיין היום (רביעי) לתקשורת היוונית, וסיפר: "אני בהליכים של התרת החוזה. אני מצפה שזה יסתיים תוך מספר ימים, ואז אהיה חופשי ונראה מה אעשה. התחלף המאמן במכבי חיפה וחשבתי שיהיו לי יותר הזדמנויות, אבל בסדר, אעזוב".

שיקגו פייר מה-MLS הוזכרה כאחת המועמדות לקלוט את החלוץ שאכזב בשורות הירוקים אשתקד, אולם הוא דווקא מעדיף לשוב ליוון, גם פנאתינייקוס מועמדת לקלוט אותו. "אני רוצה לחזור לליגה היוונית, כן, פאוק היתה החלק הכי חשוב בקריירה שלי. כשעזבתי, הבעלים השאיר אפשרות שאחזור, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה. פאוק היא המשפחה שלי".

כשנשאל מדוע אם כך עזב את פאוק, בה גדל ושיחק לאורך כל הקריירה, השיב: "עברו הרבה שנים, עזבתי בצורה נחמדה, דיברנו, הנשיא הבטיח שהוא עדיין כאן אם אצטרך משהו. יש לנו מערכת יחסים מצוינת. התקופה הזו ביגרה אותי, גם בחיים וגם ככדורגלן. כולם עושים טעויות ואני עשיתי טעויות בפאוק, הדבר החשוב הוא ללמוד מהם".

על החיים בישראל סיפר קלאוס: "המשפחה שלי כל הזמן היתה איתי, ברגעים הקשים והטובים. אמא שלי פחדה, אבל ישראל היא לא כמו שרואים. זוגתי גם היתה איתי רוב השנה ועזרה לי מאוד, בעיקר בחודשים האחרונים שהיו קשים. החברים שלי לקבוצה מאוד עזרו לי להתאקלם בישראל".

במכבי חיפה מוכנים להגיע עם קלאוס להסדר לפיו הירוקים ישלמו 20 אחוז משכרו (650 אלף יורו). במועדון יודעים שאם הוא יוקפא, הם יצטרכו לעמוד במלוא הסכום וכן בתנאים הנלווים.

עוד בנושא:

ז'ורז' מאנג'ק: "מכבי חיפה מועדון ענק, ההחלטה שלי להגיע הייתה קלה"
כדורגלן הנוער של מכבי חיפה נעצר בחשד לסחר בסמים
הקופים הירוקים: "מכבי חיפה הגיעה לתהום, אבל העונה

קלאוס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בקרוב הפרק הזה ייגמר. קלאוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully