וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופים הירוקים: "מכבי חיפה הגיעה לתהום, אבל העונה הכל מתאפס"

25.7.2018 / 12:02

האוהדים הודו במסר סלחני: "המלחמות ביציע הביאו לאנרגיות שליליות". שחקנים הגיבו להוראות החדשות של רוטן: "הוא השתנה העונה". במועדון החליטו לא לצאת בהצהרות לגבי תארים

דוברות מכבי חיפה

בניגוד לעונות האחרונות בהן הכריזו על הרצון לזכות בכל התארים, במכבי חיפה החליטו שלא לצאת בהצהרות העונה. בשיחות שקיים מוחמד אלאך עם אנשי מקצוע אמר המנהל הטכני כי המטרה של הקבוצה העונה היא להיות קבוצת צמרת, אך אין לקבוצה שאיפות לרוץ לאליפות.

שחקני מכבי חיפה התייחסו הלילה להתנהלות של המאמן פרד רוטן שלדבריהם השתנתה העונה. כזכור, בשיחה שקיים המאמן עם השחקנים הוא הבהיר שישים העונה דגש מיוחד על עמידה בזמנים. הוא הודיע לשחקנים כי עליהם להקדים כעשר דקות לכל התכנסות. בנוסף, האימון יתחיל ויסתיים כשכל השחקנים נמצאים על הדשא והמאחרים ייענשו. בניגוד לעונה שעברה, אז הרבה לערוך אסיפות מדי שבוע, רוטן עדיין לא ערך אסיפה מסכמת על המחנה ופרט לאימונים עצמם, לא ערך אסיפות שנוגעות בפן הטקטי. "הכל נלמד תוך כדי אימון. העונה יהיו פחות התכנסויות ארוכות ואסיפות וידאו", אמרו בחיפה. אחד השחקנים אמר: "רוטן של העונה שונה מאוד מהמאמן שהכרנו בעונה שעברה. הוא יותר קרוב לשחקנים ודורש הרבה יותר. אתה מרגיש את המעורבות שלו בכל הפרטים הקטנים באימון. מאוד חשוב לו שנעמוד בזמנים. הוא חזר על זה מספר פעמים".

עוד בנושא

ז'ורז' מאנג'ק עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית במכבי חיפה
רוטן לשחקנים: "לא אסבול איחורים. תגיעו להתכנסויות לפני הזמן"
"באר שבע חיזרה אחריו, אבל מאנג'ק העדיף לשחק במכבי חיפה"

אוהדי מכבי חיפה עם שלט הפוך. ברני ארדוב
דף חדש. הקופים הירוקים/ברני ארדוב

בינתיים, ארגון הקופים הירוקים שערך מספר מחאות בעונה החולפת הוציא הודעה לקראת העונה הקרובה. "אחרי פגרה ארוכה שבאה בדיוק בזמן להטעין מצברים מחדש. ביום שבת הקרוב מכבי חוזרת. זה לא סוד שהעונה האחרונה הייתה עונה מאוד קשה, אולי הכי קשה בכל השנים האחרונות. מכבי הגיעה לתהום מקצועי הכי עמוק בעשורים האחרונים", לשון ההודעה. "אחרי עונה שהחלה בתקוות רבות שחלפו מהר מהצפוי, הצטרפו מלחמות לא מועילות בתוך היציע שרק גרמו לאנרגיות עוד יותר שליליות".

"העונה, כמו בכל עונה, הכל מתאפס. לשמור טינה ולא לתת צ'אנס לקבוצה עוד לפני שהתחילה הליגה זה לא אנחנו.
הכעס והעצבים שלנו מוצדקים אבל המטרה שלנו יותר חשובה. טובת מכבי חיפה. בלי אגו ועם הרבה תקווה שדברים ישתנו. אנחנו מקווים שגם השחקנים, אנשי הצוות והמועדון, באים בכוחות מחודשים ומלאי תקוות. רק ביחד נצליח להחזיר את מכבי לאיפה שהיא צריכה להיות. התגעגענו, כי למרות הכל, מה כבר יש לנו בחיים?".

הקשר ז'ורז' מאנג'ק הוציא הלילה הודעה נוספת, עם תמונה ממעמד החתימה, בה הודה למועדון ולאוהדי הקבוצה שסייעו לו בהחלטה להגיע לישראל. אלאך ממשיך לחפש שחקן כנף זר ובמקביל נמשכים המגעים לצירוף עידן ורד. "אין ספק, צריך עוד חיזוק. שחקן התקפה נוסף יוכל לעזור לנו", אמרו שחקנים בקבוצה שמצפים לראות את ורד מצטרף. במועדון טרם הוחלט סופית מי מהשחקנים ישוחרר, אבל עושה רושם שיהב גורפינקל וסאן מנחם יסיימו את דרכם בקבוצה בקרוב. האחרון עשוי לעזוב ליריבה העירונית שפנתה רשמית בבקשה לשאול אותו לעונה אחת. כזכור, גם בית"ר ירושלים התעניינה לאחרונה במגן. עופרי ארד נשאר כרגע בסגל שמונה ארבעה בלמים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully