וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן לשחקנים: "לא אסבול איחורים. תגיעו להתכנסויות לפני הזמן"

22.7.2018 / 9:40

מאמן מכבי חיפה חילק דגשים לקראת העונה הבאה. במועדון ממתינים לעידן ורד, בית"ר מתעניינת גם בצירוף מגן שמאלי מהסגל. מאנג'ק ינחת לבדיקות רפואיות. 10,600 מנויים נמכרו

אתר רשמי

פרד רוטן ומוחמד אלאך לא הרבו לשוחח עם שחקני מכבי חיפה במחנה האימונים. למעשה, האסיפות היחידות בנוגע לקבוצה נערכו לפני משחקי האימון, אז דיבר המאמן על שיטת המשחק של הקבוצה והקריא את ההרכב לשחקנים. רוטן החליט לוותר גם על אסיפה מסכמת בהולנד ויערוך אותה ככל הנראה רק ביום שלישי, אחרי שהעניק חופשה של מספר ימים לשחקנים. בינתיים, לפני סיום המחנה, חילק המאמן מספר דגשים לשחקנים. "עליכם להגיע להתכנסויות עשר דקות לפני הזמן", אמר רוטן. "כל האימונים שלי יתחילו ביחד וכולכם יסיימו ביחד. לא אסבול איחורים. עליכם להגיע עשר דקות קודם לכל התכנסות". השחקנים מספרים כי בניגוד לעונה שעברה, רוטן שם דגש מיוחד במחנה על זמנים. באחד המקרים, המתין הצוות המקצועי סמוך לחדר האוכל במלון כדי לבדוק האם השחקנים יישמו את ההוראות שיחולו על השחקנים לקראת העונה הבאה.

עד ההתכנסות הראשונה מאז המחנה, רוטן ייפגש עם אלאך כדי לדון בשחרור שחקנים. במועדון כבר החליטו לשחרר את עומרי בן הרוש, אבל החוזה הכבד שלו מונע כרגע את שחרורו וייתכן שסאן מנחם יושאל בסופו של דבר. כזכור, עוד לפני המחנה התברר שרוטן בונה על רמי גרשון כמגן שמאלי. המאמן ואלאך הבהירו להנהלה כי אם לא יגיע מגן, גרשון הוא זה שישחק בעמדה הזאת. בן הרוש ומנחם מבוקשים בין היתר בהפועל חיפה, במידה ושון גולדברג לא יגיע ממכבי תל אביב. יחד עם זאת, האדומים ממתינים לראות מי מהשניים ישוחרר בסופו של דבר. גם יונתן לוי ויהב גורפינקל מועמדים לצאת להשאלה.

עוד בנושא
בכר תרגל מערך של שלושה בלמים לפני זאגרב, קורהוט מתלבט בנוגע לאנורתוזיס
למרות עזיבת החלוצים, שכר השחקנים בהפועל חיפה לא יקטן בעונה הבאה
שני בהגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב מדורגת, הפועל חיפה מול סביליה?

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. אדריאן הרבשטיין
מתעסק במשמעת. רוטן/אדריאן הרבשטיין

ארנסט מאבוקה הרשים מאוד במחנה ושחקנים סיפרו כי הוא נראה טוב יותר מאשר בעונה שעברה. אלאך שוקל להביא גם שחקן כנף למכבי חיפה ואם זה יקרה קאיו או אליסון דוס סנטוס יעזבו ברגע האחרון. ז'ורז' מאנג'ק אמור לנחות בקרוב מאוד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לעונה אחת. עסקת ניקו אולסק עדיין תקועה בגלל הסכום שדורשת מכבי נתניה בנוסף לכרטיס השחקן של שון ויסמן והעברה מלאה של יניב בריק, שהושאל.

במקביל, מחר אמורים להימשך השיחות בנוגע לעידן ורד. נשיא המועדון יעקב שחר ממתין לתשובה של אלי אוחנה, שמנסה להשאיר את ורד בקבוצה. במועדון מעריכים שתהיה עסקה. עוד נודע, כי ייתכן והיא תכלול העברת מגן שמאלי - ככל הנראה מנחם או יונתן לוי, לבית"ר ירושלים, משום שהיא לא יכולה לממן את שכרו של בן הרוש אם הירוקים לא יממנו חלק ממנו. 10,600 מנויים נמכרו עד כה. בסוף השבוע תיפתח המכירה לקהל הרחב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully