וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות עזיבת החלוצים, שכר השחקנים בהפועל חיפה לא יקטן בעונה הבאה

22.7.2018 / 9:10

שבעה שחקנים עזבו, רק חמישה הצטרפו, אבל החתמת פפאזוגלו, שחקן כנף ומגן ישראלים, בתוספת שדרוג החוזים של קפילוטו, מלול ושל כל חמשת הזרים - מאזנת. לחץ להחתים שני שחקנים עד רביעי

דוברות הפועל חיפה

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, טוען כי תקציב שכר השחקנים בעונה הבאה לא יקטן ועשוי לגדול בשיעור קטן - כך עולה מתוך שיחות פנימיות שקיים בסוף השבוע עם חברי ההנהלה והצוות המקצועי. על פי המתווה שהציג, אי הקטנת התקציב נובעת בין היתר משדרוג החוזים של שבעה שחקנים. הנתונים הללו מפתיעים מאוד לאור עזיבת שמואל שיימן, עדן בן בסט ואלון תורג'מן, שבמקומם הצטרפו חן דילמוני, אלי אלבז ואמור להצטרף גם החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו שכבר עבר בדיקות רפואיות ואמור לחתום מחר.

הקבוצה שחררה הקיץ גם את יוסיפ איבנצ'יץ', עידן גולן וענר שכטר, כשרוסלן ברסקי חזר למכבי תל אביב. מנגד, רועי שוקרני, גיא חדידה וגיא משפתי הצטרפו, אך בהמשך יצטרפו שני שחקנים נוספים - מגן שמאלי (שון גולדברג הוזכר כמועמד) ושחקן כנף (פערים עם מוחמד גדיר ואלמוג בוזגלו. אם העסקה בין בני יהודה למכבי תל אביב לא תצא לפועל, מאוויס צ'יבוטה עשוי להצטרף משום שבן אז'ובל יקר מאוד כרגע). "מקצועית, העזיבה של שמואל שיימן אינה משמעותית כמו העזיבה של עדן בן בסט. לכן, נצרף מלבד חלוץ זר גם שחקן כנף ישראלי. חלק מהחלוצים ששוחררו לא שותפו כמעט העונה ולא הכבידו על התקציב", הגיבו במועדון.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
שני בהגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב מדורגת, הפועל חיפה מול סביליה?
הפועל חיפה פנתה לעיריית עכו לגבי אז'ובל. גדיר יירשם עד רביעי?

שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס. שלומי גבאי
נשאר בחיפה. ארנסטס שטקוס/שלומי גבאי

עד כאן, לאור ההצטרפות הצפויה של שני שחקנים נוספים, נראה כי תקציב שכר השחקנים של הפועל חיפה, שעמד על כ-13 מיליון שקל בעונה שעברה, היה אמור להיות קטן במעט, אלא שאז נכנס לחישוב הכולל גם נושא שדרוג השכר - הסעיף המשמעותי. חוזהו של ניסו קפילוטו שודרג לאחר ההצעה מונלו, וכך גם החוזה של דור מלול. ניר קלינגר החליט להשאיר את כל הזרים בקבוצה - עם השוער ארנסטס שטקוס, שלא עבר להפועל באר שבע, נמשך המשא ומתן על חוזה משודרג לשלוש שנים. גם החוזים של שאר הזרים שודרגו - הבלם גבריאל תמאש, שחקני ההגנה ריסטו מיטרבסקי ורסמוס סיוסטדט, וראדו גנסארי - קיבלו תוספת ממוצעת של כמעט עשרה אחוזים העונה.

הקבוצה תארח ביום חמישי את FH האיסלנדית במוקדמות הליגה האירופית ותוכל לרשום שני שחקנים חדשים בלבד עד יום רביעי המשחק. ניר קלינגר לוחץ לסגור שתי עסקאות, במיוחד לאור ההנחה שהקבוצה אינה מדורגת ואמורה לקבל הגרלה שתניב הכנסה גדולה בשלב הבא. הסיבוב השלישי יחל ב-9 באוגוסט, שבוע לאחר הגומלין באיסלנד, והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן.

ההגרלה תתקיים מחר (שני) בצהריים. מכיוון שהקבוצה אינה מדורגת, היא יכולה לפגוש בשלב הבא את זניט סנט פטרסבורג, אולימפיאקוס, בראגה, גנט, פיינורד, ראפיד וינה או רייקה שעלו אוטומטית לסיבוב השלישי. מספר קבוצות חזקות יותר אמורות לעבור את השלב השני והפועל חיפה תוכל לקבל גם אותן. מדובר בסביליה, בשיקטאש, ר.ב. לייפציג, אטאלנטה, ברנלי ובורדו. שתי אופציות נוספות תגענה מליגת האלופות: המפסידות במפגשים בין פאוק סלוניקי לבאזל וכן בין אייאקס לשטורם גראץ.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה פנתה לעיריית עכו לגבי אז'ובל. גדיר יירשם עד רביעי?

לכתבה המלאה
שחקן סביליה מיגל לאיון חוגג. GettyImages
יגיעו לישראל? שחקני סביליה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully