וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה לעיריית עכו לגבי אז'ובל. גדיר יירשם עד רביעי?

20.7.2018 / 8:06

המועדון רשם את הסגל לאירופה, חלוץ באר שבע ופפאזוגלו, שייבחן עד יום שני, יוכלו להצטרף עד יממה לפני המשחק מול FH האיסלנדית. הורדת המחיר של ברקת עשויה לסייע לקידום העסקה

הפועל חיפה הגישה אמש (חמישי) את רשימת השחקנים שישתתפו במוקדמות הליגה האירופית. כל הסגל הנוכחי נרשם לקראת צמד המשחקים, וכעת המועדון יוכל לרשום שני שחקנים נוספים בלבד עד יממה לפני המשחק הראשון - ביום חמישי הבא מול FH האיסלנדית, שגברה 0:3 בסיכום שני המשחקים על להטי הפינית.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: ברקת הורידה את המחיר על גדיר. נשקלת פניה לאז'ובל

שחקן הפועל עכו בן אז'ובל. לירון מולדובן
על הכוונת של הפועל חיפה. בן אז'ובל/לירון מולדובן

הנהלת הקבוצה פנתה אתמול לעיריית עכו בבקשה לברר את מחירו של החלוץ בן אז'ובל. הקבוצה עברה לידי העירייה, שם הבהירו כי היום (שישי) תתקיים ישיבה בה יוחלט מה המחיר שיידרש על החלוץ. כזכור, כבר אתמול הביעו במועדון התעניינות מחודשת בחלוץ, אחרי שירדו ממנו בתחילת הקיץ. הפניה הרשמית לעירייה מלמדת על הלחץ לקראת סיום הרישום לליגה האירופית. גם מגן שמאלי יצטרף בהמשך. שון גולדברג עדיין מעניין את ניר קלינגר. לאחרונה הוזכרו גם שמותיהם של עומרי בן הרוש, שמחזיק בחוזה גבוה מאוד במכבי חיפה, וסאן מנחם.

אחרי שנרשמה התקדמות במגעים לרכישת מוחמד גדיר (אלונה ברקת הורידה מעט את מחירו של החלוץ), הפועל חיפה מקווה לסגור את עמדת הזר השישי בימים הקרובים. ייתכן וגם אנשי עסקים יירתמו על מנת לנסות ולסייע בהחתמת החלוץ. החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו נחת אתמול בארץ ובמועדון הוחלט שימשיך בהתרשמות עד יום שני. "עד יום שלישי יירשמו שני שחקנים, זאת לפחות המטרה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully