וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ברקת הורידה את המחיר על גדיר. נשקלת פניה לאז'ובל

19.7.2018 / 19:35

ניסיון לסגור את עסקת העברת חלוץ באר שבע. חלוץ עכו, ממנו ירדה הקבוצה בעבר, יקבל פנייה אם המחיר יהיה ריאלי. במועדון אישרו: חדידה ומשפתי חתמו. קלינגר שוקל להחתים את פפאזוגלו

דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (חמישי) על הצטרפותו של הקשר גיא חדידה. שחקנה של בית"ר תל אביב רמלה, 22, הוא שחקן מרכז שדה שכבש שלושה שערים בעונה החולפת. שחקן נוסף שיצטרף הוא הנבחן ממחנה האימון, גיא משפתי, שהגיע מהפועל מרמורק ויכול לשחק במספר תפקידים בהגנה.

במועדון מנסים לסגור במקביל את עסקת מוחמד גדיר. בשיחה נוספת שנערכה היום התברר כי אלונה ברקת הורידה מעט את הדרישות על השחקן. אתמול התברר כי ברקת דורשת 125 אלף דולר עבור החלוץ - סכום זהה לזה ששילמה עבור עדן בן בסט, אך נראה כי כעת תסתפק בפחות מ-100 אלף דולר. "לא נשלם את הסכום הזה. ברקת צריכה להבין שגדיר לא רוצה לשחק בקבוצה והיא יכולה להיפטר מהשכר שלו", אמרו הבוקר במועדון על הדרישה המקורית, כשגורמים המקורבים לעסקה מנסים ליצור פשרה. במועדון שוקלים פניה לבן אז'ובל, שמועמדותו ירדה מהפרק לפני מספר חודשים, לאור מחירו הגבוה. כעת המשא ומתן יתקיים מול עיריית עכו ולכן ייתכן שישוחרר.

עוד בנושא

אלונה ברקת דורשת 125 דולר עבור מוחמד גדיר
גם גבריאל תמאש האריך את חוזהו בהפועל חיפה

מוחמד גדיר עם אנתוני וואקמה שחקני הפועל באר שבע הפצועים. סוכנות ג'יני
בכל זאת יגיע להפועל חיפה? מוחמד גדיר/סוכנות ג'יני

יעקב בוזגלו דורש נתח ממכירת אלמוג בוזגלו, שמתרחק מהקבוצה. עסקות העסקה כעת היא כ-200 אלף דולר לעונה, ובמועדון סבורים ששחקן הכנף לא מצדיק את הסכומים האלה. גם מאוויס צ'יבוטה מועמד במקרה שלא יחתום בבני יהודה. המאמן ניר קלינגר יחליט בסוף השבוע לגבי החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו, שהגיע ארצה ויצטרף מחר לאימוני הקבוצה, כשהחלטה לגביו תתקבל בימים הקרובים. המטרה היא לצרף שחקן התקפה זר ומגן שמאלי ישראלי, כשהאופציה המרכזית היא שון גולדברג ממכבי תל אביב. גם סאן מנחם ועומרי בן הרוש הוזכרו כמועמדים.

במועדון מקווים לסגור עד השבוע הבא את נושא הארכת החוזה של ארנסטס שטקוס, שקיבל הצעה לשלוש שנים.

עדכון ראשון: 12:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully