וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלונה ברקת דורשת 125 אלף דולר תמורת מוחמד גדיר

18.7.2018 / 21:34

הפתעה? בעלי הפועל באר שבע נקבה בסכום המדויק אותו שילמה על עדן בן בסט. כץ: "לא נשלם עבורו". ניסיונות להוביל לפשרה, לאחר שגדיר כבר קיבל הצעה לשנתיים. הקבוצה תנחת ללא פאפאזוגלו

שחקני הפועל באר שבע גיא חיימוב, מוחמד גדיר. ברני ארדוב
יישאר בבאר שבע? גדיר/ברני ארדוב

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, דורשת 125 אלף דולר עבור מוחמד גדיר. המסר הזה הועבר לבעלי הפועל חיפה יואב כץ. בעלי באר שבע נקבה בסכום המדויק אותו היא שילמה עבור עדן בן בסט ובהפועל חיפה, שחשבו כי ישוחרר בחינם, לא הגישו כרגע הצעה נגדית. "לא נשלם על גדיר", אמר הערב כץ. בינתיים, ישנם ניסיונות לגישור בין הצדדים. המטרה היא לשלם לברקת סכוך פיצוי נמוך, כאשר כבר הובהר לה שהמועדון יישא בעלויות השכר של החלוץ מבלי שהיא תצטרך לפצות אותו. גדיר מרוויח 250 אלף דולר, אך הוצע לו חוזה לשנתיים נמוך יותר. הוא היה אמור לקבל 100 אלף יורו אם ברקת הייתה מודיעה על אי מימוש האופציה, אך היא לא הודיעה על כך וגדיר הבהיר שלא יעזוב ללא פיצוי או קבוצה שתשלם את מלוא החוזה שלו.

הקבוצה תשוב לפנות בוקר לארץ ללא החלוץ היווני טאנאסיס פאפאזוגלו, שהתבקש לחזור למולדתו לפני שתתקבל החלטה לגביו. מחר צפויה פגישה הנהלה בארץ, כשיואב כץ השוהה בארצות הברית ישתתף בה בסקייפ. גיא חדידה הרשים במחנה ונראה שיחתום לאחר שתשוב ארצה. כץ מסרב לחתום על ההסכם של סוהיל ארמלי שכבר סיכם במועדון ובשלב זה עתיד העסקה לא ברור. הסיבה לכך היא דרישת מכבי תל אביב לקבל מענקים על כל הישג של הפועל חיפה לו ארמלי יהיה שותף. במועדון רוצים להתחזק במגן שמאלי. שון גולדברג כבר הוזכר כמועמד. הפועל חיפה רוצה לצרף מגן ישראלי ושחקן התקפה זר. על המגעים עם טוסיין ריקטס אמר כץ הערב: "אנחנו שוקלים להחתים אותו. ההחלטה הסופית עדיין לא התקבלה". גם חיים מגרלישווילי אמור לחתום לאחר חזרת הקבוצה לארץ.

במקביל, נמשכים המגעים, שהחלו בשבועיים האחרונים, להחתמת השוער ארנסטס שטקוס על חוזה חדש לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully