וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש האריך חוזה בהפועל חיפה, שפתחה במגעים לצירוף מוחמד גדיר

16.7.2018 / 21:23

על אף המשקעים בעקבות עסקת בן בסט, נפתחו שיחות עם הפועל באר שבע בנוגע לחלוץ, שלא מוכן לעבור ללא פיצוי. הבלם הרומני, שסיכם כבר לפני מספר שבועות, חתם על חוזה חדש לשנתיים בקבוצה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

על אף עסקת העברתו של עדן בן בסט לאלופה והיחסין בין המועדונים בחודשים האחרונים, הפועל חיפה והפועל באר שבע פתחו הערב במגעים להעברת מוחמד גדיר, אליו פנו בשבוע שעבר, לכרמל. על פי מקורבים לעסקה, באר שבע מוכנה לשחרר את גדיר ללא פיצוי, בעוד שהחלוץ דורש לקבל פיצוי של 100 אלף יורו תמורת שחרורו וזאת בתנאי שיגיע להסכמות עם הפועל חיפה לגבי חוזה לשנתיים הבאות.

עוד בנושא

בכר על החתמת בן בסט: "השיא עוד לפניו. הוא יהיה משמעותי"
בהפועל חיפה חוששים: "הקבוצה תקרוס". גורם: "עדן תקע סכין"
סגנו של יואב כץ דורון אוסידון צפוי לעזוב בקרוב את הפועל חיפה

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הפיצוי מבאר שבע? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

במקביל, יואב כץ ממשיך לשוחח עם אביו של הקשר אלמוג בוזגלו, יעקב. הלילה החלו שיחות גם בנוגע לפיצוי שתדרוש בני יהודה. הבעיה כרגע היא דרישת יעקב בוזגלו, המחזיק ב-50 אחוז מהכרטיס, לקבל פיצוי או מענק חתימה. בהפועל חיפה אישרו כי הם רוצים לצרף את השניים.

בנוסף, הבלם הרומני גבריאל תמאש חתם הערב על חוזה חדש במועדון, ויישאר בשנתיים הבאות בשורות מחזיקת הגביע. הקבוצה הודיעה כבר לפני מספר שבוועת על הגעה לסיכום עם תמאש, אבל מאז נוצרה מחלוקת בין הצדדים סביב גובהו של שער הדולר. "לא היה ספק לרגע אחד שהוא ימשיך איתנו", אמרו במועדון.

הקבוצה המשיכה אתמול בהכנות לקראת המשחק מחר מול זולטה וארחם. החלוץ טאנאסיס פאפאזוגלו (30, 1.95) הרשים באימון אתמול והיה מעורב מאוד במשחקון הפנימי שערך קלינגר. שחקנה של קורטרייק ישתתף כמובן במשחק. גל אראל לא מתאמן אבל ממשיך בשיקום ולא ישחק. דור מלול סובל מרגישות בשריר וספק אם יוכל לפתוח בהרכב.

עוד באותו נושא

בהפועל חיפה חוששים: "הקבוצה תקרוס". גורם: "עדן תקע סכין"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה גבריאל תמאש. הפועל חיפה, אתר רשמי
גבריאל תמאש עם קלינגר וכץ במעמד החתימה/אתר רשמי, הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully