וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה חוששים: "הקבוצה תקרוס". גורם: "עדן תקע סכין"

16.7.2018 / 8:27

החלוץ נפרד מהשחקנים, במועדון תקפו: "יואב הביא אותו אחרי שהיה גמור ונתן לו את החוזה הכי גבוה". קלינגר עדיין המום מההחלטה. אחרי הפניה לגבי אלמוג בוזגלו, אביו מאשר: "לא פוסל אפשרות שיעבור"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סאגת מעברו של עדן בן בסט להפועל באר שבע משנה את התכניות של הפועל חיפה, שם מנסים להאיץ את המגעים עם שחקני כנף. במועדון אישרו את הידיעה אתמול לפיה הם ממתינים לאחד משחקני הכנף של מכבי תל אביב, כשמאוויס צ'יבוטה בתמונה ("מדברים על עסקת החלפת שחקנים בין מכבי תל אביב לבני יהודה, אך היא טרם נסגרה", אמרו) וכי הם גיששו אצל אלמוג בוזגלו - במה שאמור להוות תחליף לעדן בן בסט. בעקבות הידיעה אישר הלילה יעקב בוזגלו, אביו של קשר בני יהודה, כי "אני לא פוסל אפשרות שאלמוג יעבור להפועל חיפה, אבל ברור שהמילה האחרונה בעניין תהיה שלי. צריך לזכור שאני מחזיק ב-50 אחוז מהכרטיס ונדרוש כסף עבורו". בשיחה שנערכה עם הנהלת הכתומים אתמול, אלה ניסו לברר מהו הסכום אותו יהיה מוכן כץ לשלם תמורת השחקן. כרגע הבעלים מוכן לשלם סכום פיצוי נמוך מאוד והצדדים מקווים שיוכלו להגיע לפשרה. גם מאוויס צ'יבוטה ומוחמד גדיר ברשימות.

יואב כץ ספג גם הוא ביקורת. חלק מעובדי המועדון חושבים שהיה עליו לסגור את נושא החוזה כבר מזמן. בן בסט נפרד אתמול מהשחקנים כשהוא מזיל דמעה. "אני אוהב את כולכם, מקווה שתמשיכו את מה שהתחלנו. תמיד אחזיק לכם אצבעות", אמר החלוץ לאחר שכבר ארז את המזוודה בחדרו. שחקנים סיפרו כי המאמן ניר קלינגר, שקיבל עדכון רגע לפני ההודעה הרשמית של באר שבע, נראה מסוגר והמום מההחלטה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע הודיעה במפתיע: בן בסט סיכם לשלוש שנים
בן בסט נפרד: "עם הזמן הכל יתבהר, יש לי אתגר בבאר שבע"

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט, הבעלים יואב כץ. יוסי ציפקיס
"הוא לא האמין שעדן מסוגל לעשות דבר כזה". עדן בן בסט/יוסי ציפקיס

"קיבלנו בהלם את ההודעה שעדן עוזב. הוא לא הראה סימנים של מישהו שסגור בקבוצה אחרת, אבל כעס כל הזמן על יואב. אפשר להבין אותו, אבל מי שצריך לדאוג עכשיו זה אנחנו. יש חשש גדול שבעקבות העזיבות האחרונות הקבוצה תקרוס", אמרו שחקנים אתמול. החתימה תהיה ככל הנראה רק בשבוע הבא, לאחר ט' באב.

כץ סיפר לאנשים בקבוצה כי לא ידע כלל מכוונת בן בסט לחתום מיידית בקבוצה של אלונה ברקת. "מה שעדן עשה היה כמו לתקוע סכין ליואב. הוא הביא את עדן ממכבי תל אביב אחרי שהיה שחקן גמור ונתן לו את החוזה הכי גבוה בקבוצה. הוא לא האמין שעדן מסוגל לעשות דבר כזה", אמר גורם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully