וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש את פיוניק או טובול אם תעבור את רדניצ'קי

הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית: הצהובים שעדיין צריכים לעבור את הקבוצה הסרבית ישחקו נגד הקבוצה מקזחסטן או זו מארמניה. הם נמנעו ממפגש אפשרי עם בשאקשהיר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב אמנם עדיין לא עברה את רדניצ'קי הסרבית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, אבל היום (שני, 15:00) כבר למדה את מי היא תפגוש בסיבוב השלישי אם תעלה אליו: המנצחת במפגש בין טובול קוסטנאי (קזחסטן) לפיוניק ירבאן (ארמניה).

הסיבוב השלישי יחל ב-9 באוגוסט והגומלין יהיה שבוע לאחר מכן, כשהגרלת הפלייאוף תתקיים כבר ב-6 באוגוסט. מדובר בהגרלה נוחה מאוד לצהובים, שהיו עלולים לפגוש את בשאקשהיר הטורקית.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיווח: ווסט ברומיץ', מידלסברו וק.פ.ר מחזרות אחר וידאר קיארטנסון
מכבי תל אביב מרוצה: "יש לנו ביטחון באיביץ'. אמאדור בלם מצוין"
הפועל חיפה פנתה לעיריית עכו לגבי בן אז'ובל. מוחמד גדיר יירשם עד רביעי?

שחקני מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב תהיה מדורגת גם בפלייאוף/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

הכירו את טובול

האצטדיון: האצטדיון המרכזי, קוסטנאי. 9,500 מקומות.

המאמן: ולדימיר ניקיטנקו בן ה-61 מאמן כבר קרוב ל-30 שנה בליגה המקומית, מלבד גיחה בת ארבע שנים לרוסיה, שם עבד כעוזר מאמן בטרק גרוזני.

עונה נוכחית: בליגה הקזחית העונה בעיצומה ואחרי 19 מחזורים, טובות מדורגת במקום השלישי. היא מרוחקת 16 נקודות מהפסגה, אבל נמצאת בעמדה מצוינת להבטחת עונה נוספת בליגה האירופית.

הכוכב: שחקן הכנף אזאט נורגלייב כבש העונה 6 שערים ובישל 4 נוספים ב-18 משחקים בליגה הקזחית. הוא שחקן נבחרת, הוא הקפטן והוא אחד האנשים המרכזיים בקבוצה.

שימו לב: חואן לסקאנו, חלוץ ארגנטינאי בן 25, הגיע לפני כמה ימים בהשאלה מאנז'י מחצ'קאלה במטרה לעשות את ההבדל בחלק הקדמי. לסקאנו שיחק בעבר בקבוצות הנוער של ליברפול וריאל מדריד והציפיות ממנו גדולות.

עוד באותו נושא

הכירו את רדניצ'קי ו-FH, היריבות של מכבי תל אביב והפועל חיפה

לכתבה המלאה
מרשל ג'ונסון שחקן הפועל עפולה. קובי אליהו
הספיק לזכות עם הפועל עפולה בגביע הטוטו. מרשל ג'ונסון/קובי אליהו

הכירו את פיוניק ירבאן

אצטדיון: ואזגן סרקיזיאן. 14,400 מקומות.

המאמן: אנדריי טלאלייב הרוסי הגיע בקיץ אחרי שאימן בשנים האחרונות קבוצות מליגת המשנה במולדתו. בעבר שימש כמאמן בנבחרות הנוער והנערים של רוסיה.

עונה נוכחית: הליגה הארמנית עדיין לא יצראה לדרך, אבל פיוניק הרשימה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית עם ניצחון כפול (0:1 בבית, 0:2 בחוץ) על ורדאר סקופיה המקדונית.

הכוכב: קרלן מקרצ'יאן הוא העוגן של פיוניק במרכז המגרש. קשר אחורי בן 29 עם ניסיון בליגות באוקראינה ורוסיה, 47 הופעות בנבחרת וסרט קפטן על הזרוע.

שימו לב: הקשר האחורי הניגרי מרשל ג'ונסון בילה לא מעט בישראל בשנה שעברה. הוא נבחן בהפועל רעננה, מ.ס אשדוד והפועל עפולה, אבל לא הוחתם באף אחת מהן. האנקדוטה המעניינת: עם עפולה הוא אפילו זכה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, כשבגמר (0:3 על הפועל רמת גן) שיחק שתי דקות כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully