וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה: "יש לנו ביטחון באיביץ'. אמאדור בלם מצוין"

20.7.2018 / 7:13

המאמן משדר עוצמה (שחקן: "הוא אומר את כל האמת בפנים"), הבלם מרשים ("מדהים שהוא איתנו בקושי חודש"). מכבי תל אביב בטוחה שמצאה בעלי בית חדשים. חוזה ארוך יוצע לברסקי המפתיע, צ'יבוטה תוקע את עסקת קנדיל

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. יש למכבי תל אביב מאמן

ולדימיר איביץ' יכול לסמן לעצמו וי על המשימה הראשונה שעמדה בפניו כמאמן מכבי תל אביב. יש עוד שלושה סיבובים, חלקם צפויים להיות קשים, עד שמכבי תל אביב תשלים את המטרה ותעפיל שוב לליגה האירופית, אבל עבור המאמן הסרבי שני המשחקים מול פרנצווארוש היוו צומת דרכים אותו הוא היה חייב לחצות בבטחה. לא במקרה ישב אתמול (חמישי) ג'ק אנגלידיס באולם מסיבות העיתונאים והאזין לדבריו של המאמן אותו הוא הביא אחרי היכרות קצרה ביניהם בפאוק סלוניקי. מצד אחד ישב בנו של אנגלידיס. מצדו השני ברק יצחקי בחליפה שחורה ומחויטת שתאמה לשיערו המאפיר. על הבמה דיבר איביץ' מול התקשורת עם הרבה ביטחון. משפטים קצרים בטון נמוך. חיוכים הוא עדיין לא משחרר, אבל במגרש הוא מוכיח עד כה שיש מי שרואה מה קורה.

את וידאר קיארטנסון הוא הוציא ראשון בצדק והעלה את ארון שוינפלד שסייע להגנה בעיקר בקרנות. כשראה שאלירן עטר משחרר בעיטה ממרחק בחצי כוח, הוא סימן מהר לעומר אצילי להגיע וקיבל דקות נפלאות של הקשר שרוצה עכשיו להוכיח בוודאי שהגעתו של צ'יקו אופואדו לא תהיה על חשבונו. עוד מוקדם לקבוע שולדימיר איביץ' יהיה סיפור הצלחה במכבי תל אביב, אבל האיש משדר עוצמה, מקרין משמעת ויחד עם זה חי את המשחק ומגיב בצורה פנטסטית. את עטר הוא כבר קנה וקיבל ממנו שני גולים, רוסלן ברסקי יהיה חייל שלו אחרי הקרדיט שהוא קיבל ושחקנים כמו איתן טיבי ודור מיכה שהיו בירידה בעונה שעברה, יוכלו שוב להתרומם. "יש לנו הרבה ביטחון עם המאמן", העיד אמש אחד משחקני הקבוצה. "אתה מרגיש שיש לך מישהו שיגיד לך את כל האמת בפנים".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את פרנצווארוש ועלתה לסיבוב השני במוק' הליגה האירופית
איביץ': "השער של אלירן עטר היה מדהים". ריקן: "לא זוכר הגרלה כל כך קשה"
הפועל של סרביה: הכירו את רדניצ'קי, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, פלייר. יוסי ציפקיס
מפגין חושים מחודדים. איביץ'/יוסי ציפקיס

2. אמאדור המצטיין בשדה

ז'איר אמאדור היה המצטיין של מכבי תל אביב אמש. אחרי שני משחקים, אפשר כבר לקבוע שמכבי תל אביב פגעה עם הבלם שלה. "בעמדה הזו של הבלם הזר קיבלנו שחקן מצוין", אמרו אמש במכבי תל אביב. אמאדור פרח בגיל מאוחר ועשה זאת גם רק בליגה השנייה בספרד. עם סיפור חיים נדיר של מישהו שמעולם לא הכיר את הוריו הביולוגיים, הוא יצא לקריירה שהנחיתה אותו בישראל ואמש הוא הרשים מאוד. השקט שלו עם הכדור, הרגליים הארוכות, הכתפיים החזקות, משחק הראש המשובח. אמאדור עוד יעשה טעויות, אבל בשביל שני משחקים ראשונים התחושה היא שיש בעל בית מאחור. "מה שהכי מדהים", הסביר אמש שחקן בקבוצה. "שאתה לא מרגיש שהוא איתנו בקושי חודש. מכבי עשתה עסקה נהדרת. איתו ועם סבוריט יש לנו סוף סוף גם הגנה גבוהה".

עוד באותו נושא

הפועל של סרביה: הכירו את רדניצ'קי, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם ז'איר אמאדור. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מכבי עשתה עסקה נהדרת". אמאדור, מימין/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

3. ברסקי ממליץ למושאלים להישאר. יישב על חוזה חדש

רוסלן ברסקי תורגל לאורך כל השבוע בהרכב המשני. אתמול בצהריים קרא לו איביץ' ואמר לו להיות מוכן, כי אייל גולסה שהיה עם הקבוצה בבית המלון לא חש בטוב. "התרגשתי מאוד", הודה אמש ברסקי. "בכל זאת זה היה המשחק הראשון שלי, אבל לא לקחתי את זה למקום של לחץ אלא למקום הטוב. מרגישים שהמאמן נותן לכל אחד הזדמנות. מי שבא ונותן עבודה באימונים, יקבל את ההזדמנות שלו. אני שמח שקיבלתי את הצ'אנס". ברסקי עבר דרך ארוכה עד ההרכב של מכבי תל אביב אמש. הוא גם זה שמסר לאלירן עטר את הכדור בדרך לשער. "זה כיף גדול לעשות את הדרך ממחלקת הנוער לבוגרים. אני רוצה להמשיך ולהתקדם עם הקבוצה". על כל השחקנים המושאלים ששוקלים אם להישאר או לעזוב, אמר ברסקי: "כל השחקנים המושאלים שחזרו מאוד מוכשרים. העונה האחרונה שכל שחקן עבר צריכה לגרום להם להישאר. אני החלטתי שאני נשאר במכבי תל אביב בעונה הקרובה. מהאימון הראשון ידעתי שאני בא להילחם על כל דקה העונה. אני שחקן של מכבי תל אביב וכאן אני רוצה להישאר בעונה הקרובה". ברסקי חתום במכבי תל אביב רק לעונה הקרובה ובקבוצה יזדרזו כעת לשבת ולסגור איתו על חוזה חדש לשנים הקרובות.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
כבר תרם יותר מבעונה שעברה. עטר חוגג/יוסי ציפקיס

4. עטר פתח ברגל ימין את העונה

אלירן עטר חתום אחרי אמש על עוד שער מרהיב בכדורגל הישראלי. ההשתלטות על הכדור הארוך שמסר לו ברסקי, ההטעיה שעשה למגן פרנצווארוש, אבל בעיקר הבומבה ששיגר לחיבורים. שער יפהפה וחשוב מאוד. ההונגרים לא הכירו את העוצמה של עטר ברגל ימין ונתנו לו מרחבים. היו לו הרבה דקות מתות במשחק, אבל עטר מביא זריזות ותחבולנות וליד קיארטנסון, הוא נראה קליל במיוחד. הוא עוד יצטרך לבלות בטח גם על הספסל, אבל אין ספק שבשני המשחקים הראשונים בעידן איביץ', הוא כבר עשה יותר מבכל עונת הקאמבק שלו למכבי תל אביב.

יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה שחקני מכבי תל אביב באימון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
צ'יבוטה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

5. צ'יבוטה רוצה לנתניה. העסקה על קנדיל עדיין תקועה

מכבי תל אביב עדיין לא הצליחה להוציא לדרך את העסקה עם בני יהודה על מאור קנדיל, כיוון שמאוויס צ'יבוטה מאוד רוצה לשחק בעונה הבאה במכבי נתניה ואילו מכבי תל אביב מתעקשת על העברתו לבני יהודה כדי לצרף את המגן הימני. למכבי תל אביב יותר חשוב לסגור עם קנדיל כמחליף לאלי דסה, אבל צ'יבוטה רוצה לשחק בנתניה ובשלב הזה העסקה עוד תקועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully