וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר תרגל מערך של שלושה בלמים לפני זאגרב, קורהוט מתלבט בנוגע לאנורתוזיס

22.7.2018 / 9:26

מאמן הפועל באר שבע מתלבט בנוגע למערך איתו יפתח בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי. ז'וליאן סטו עשוי לפתוח לצד שיר צדק ולואי טהא. ההונגרי לא קיבל החלטה סופית האם לעבור לקפריסין. מלמד מאוכזב ממעמדו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר נערך לאפשרות שיעלה בהרכב הכולל שלושה בלמים במשחק מול דינמו זאגרב במסגרת הסיבוב השני המוקדם של ליגת האלופות (שלישי, 21:00). בכר תרגל אתמול (שבת) באימון מערך זה כשז'וליאן סטו הוצב כבלם שלישי לצידם של שיר צדק ולואי טהא. במקביל חנן ממן ירד לעמדה אחורית יותר לצידו של ג'ון אוגו.

פרט לכך נראה שבכר מתלבט האם לפתוח עם דודו גורש בשער או לחלופין להעדיף את יאניס אנסטיס. האחרון מקבל עדיפות ותורגל במרבית שלבי האימון כשוער ראשון אך ההחלטה הסופית תתקבל באימון המסכם שייערך מחר. בשעות הבוקר תמריא הפועל באר שבע לזאגרב ללא חלק משחקני הסגל. בין אלו שלא ייצאו לקרואטיה נמצאים חאתם עבד אלחמיד, גיא מלמד, מרואן קבהא, מיהאי קורהוט, גיא חיימוב ומוחמד גדיר. אגב, שחקנים אלו לא הוכנסו לאסיפה שקיים ברק בכר לקראת המשחק מול היריבה הקרואטית.

עוד בנושא
ליגיונרים: טל בן חיים פתח, ספרטה פראג החלה את העונה עם ניצחון
מ.ס. אשדוד חתמה את מחנה האימונים עם 1:1 מול ספרטק מוסקבה
הכנה: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את ז'ילינה, הפועל חדרה הפסידה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
השחקנים שלא יצאו לזאגרב לא השתתפו באסיפה. בכר/ברני ארדוב

קבהא ומלמד לא נרשמו לצמד המשחקים ולמרות שישנו סיכוי כי יהיו כשירים למשחק הגומלין שייערך ב"טרנר" הם לא יוכלו בכל מקרה ליטול בו חלק. מלמד מאוכזב ממעמדו בעקבות מסע הרכש שערכה האלופה ומעוניין לעזוב. אך בניגוד למצב עם גיא חיימוב ומוחמד גדיר, בבאר שבע לא מעוניינים לוותר בשלב זה על מלמד.

במקביל, בבאר שבע ממתינים להחלטה של המגן ההונגרי מיהאי קורהוט בנוגע למעבר לאנרטוזיס הקפריסאית. נציגיו של השחקן סיפרו כי הוא מהסס מאוד האם להיענות להצעה מצד הקבוצה של רוני לוי. בבאר שבע הביעו תקווה שהמעבר יושלם ובכך יחסכו את עלויות השכר של קורהוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully