וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את ז'ילינה, הפועל חדרה הפסידה

21.7.2018 / 17:16

לקאו, האסלביינק ודוידוב העניקו ניצחון שני בסיום מחנה האימונים בסלובקיה. סילבס: "מחנה מוצלח, חוזרים מלאי אמונה". העולה החדשה הפסידה 2:1 למילואי לך פוזנן בגלל "שער עצמי מצחיק"

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עירוני קרית שמונה קיימה היום (שבת) משחק הכנה שלישי ואחרון במסגרת מחנה האימונים שלה בסלובקיה, והפעם ניצחה 1:3 את ז'ילינה, מולה שיחקה במוקדמות ליגת האלופות בעונת 2012/13. נייג'ל האסלביינק, שהבקיע את שער הניצחון במשחק הקודם מול שיופוק ההונגרית, מצא את הרשת גם הפעם. גם עומר לקאו ועידו דוידוב כבשו עבור הקבוצה של חיים סילבס. גד עמוס ואורי מגבו חזרו לאימונים אחרי שהתגברו על פציעות, כאשר המגן גם פתח בהרכב.

ההרכב שפתח במשחק: מהדי זועבי, יובל שפונגין, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי מגבו, סמואל בראון, אפונסו טיירה, עומר לקאו, לוי גרסיה, שמעון אבוחצירה, נייג'ל האסלביינק.

המאמן חיים סילבס סיכם את המחנה: "היה מחנה מוצלח בתנאים נהדרים. עבדנו קשה, השתפרנו, התגבשנו ומכאן אנחנו חוזרים מלאי אמונה להמשיך את השלבים הבאים בהצלחה מרובה, לקראת עונת המשחקים שתבוא".

כעת תשוב קרית שמונה לארץ, אך בשבת הבאה היא תהיה חופשית ממשחקים בגביע הטוטו. משחקה הראשון במסגרת בית א' יהיה ב-31 ביולי, אז תארח את מכבי נתניה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיווח: תומאש פקהארט רוצה לחזור ליוון, פנאתינייקוס מעוניינת לשאול אותו מהפועל באר שבע
לעיני אבי לוזון וגידי קאניוק: צמד ובישול ללידור כהן מול רודש במשחק אימון
הפועל חיפה פנתה לעיריית עכו לגבי בן אז'ובל. מוחמד גדיר יירשם עד רביעי?

עידו דוידוב, נייג'ל האסלביינק, עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
שניים מהכובשים. נייג'ל האסלביינק עם עידו דוידוב/ברני ארדוב

*** הפועל חדרה הפסידה 2:1 לקבוצת המילואים של לך פוזנן במשחק האימון הראשון שלה בפולין. עוז פרץ כבש לחדרה מבישול של דיא לבאבידי, שגם היה חתום על שער הניצחון של הפולנים עם גול עצמי בדקה ה-65. לוסיו, אסי גומא וסלים עמאש לא שיחקו בגלל פציעות, בעוד הנבחן המקדוני אלכסנדר דמצ'בסקי פתח במרכז ההגנה לצד ירין חסן שנבחן אף הוא והקפטן יעקב אבבה.

המאמן ניסו אביטן: "אי אפשר להיות מרוצים כשלא מנצחים, אבל ראיתי דברים טובים במחצית הראשונה שהובלנו בה. יש עוד הרבה עבודה, אני מאוד מאמין בתלכיד שלנו. היינו קצת חסרי מזל עם הגול העצמי המצחיק הזה, אבל לא נורא. זה בסדר וכולם עושים עבודה טובה מאוד".

הרכב הפועל חדרה: עומרי אלון, דיא לבאבידי, יעקב אבבה, אלכסנדר דמצ'בסקי, ירין חסן, וויסאם רבאח, סמיר באירקטרביץ', מוחמד אבו פאני, עלי חטיב, ירין פרץ, אנז' פרדי פלומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully