וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: תומאש פקהארט רוצה לחזור ליוון, פנאתינייקוס מעוניינת

עיתון "ספורטיים" דיווח על ניסיון מצד סוכנו היווני של חלוץ הפועל באר שבע להחזירו לאתונה, בה פקהארט כבר שיחק במדי א.א.ק ואף רכש בית לאחרונה. הירוקים יכולים לצרפו רק בהשאלה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם תומאש פקהארט יחזור ליוון? בעיתון "ספורטיים" דווח הבוקר (שבת) כי פנאתינייקוס מעוניינת בחלוצה של הפועל באר שבע, שאיבד את מקומו בהרכב בחציה השני של העונה הקודמת ורשם רק 11 דקות בצמד המשחקים מול פלורה טאלין בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ניצחון לדינמו זאגרב במשחק ההכנה האחרון לפני הפועל באר שבע
אליניב ברדה ימשיך כעוזר מאמן הפועל באר שבע ויצטרף למערך הסקאוטינג
מיגל ויטור יופשר ברגע שמעבר מיהאי קורהוט מהפועל באר שבע לאנורתוזיס יושלם

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אוהב את אתונה. תומאש פקהארט/קובי אליהו

פקהארט בן ה-29 מחזיק בחוזה עד 2020 ולפנאתינייקוס המצויה בקשיים כלכליים אין אפשרות לשלם לאלופה הישראלית, אך מתווה של השאלה עשוי לפתור את הבעיה ולהחזיר את החלוץ הצ'כי לאתונה, העיר אהובה עליו. פקהארט, ששיחק לפני כן בא.א.ק אתונה וזכה להערכה רבה ביוון לאחר שהיה שותף לזכייה בגביע, קנה לאחרונה בית בדרום העיר והוזכר כמועמד לקבוצות נוספות בליגה המקומית. החלוץ הצ'כי (שני שערים ב-19 הופעות במדי הנבחרת) כבש 10 שערי ליגה בעונה הקודמת והיה שותף לאליפות השלישית ברציפות של הפועל באר שבע.

יש לציין כי במהלך הקיץ בדקה פנאתינייקוס גם את אופציית קלאוס, חלוצה היווני של מכבי חיפה, אבל לאור מצבה הכלכלי לא יכלה להתקרב אפילו לדרישות השכר שלו (מרוויח כ-550 אלף יורו לעונה כרגע) ולכן המשיכה הלאה.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: קבהא ומלמד לא ישחקו בצמד המפגשים מול זאגרב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully