וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לדינמו זאגרב במשחק ההכנה האחרון לפני הפועל באר שבע

הקבוצה הקרואטית שתפגוש את האדומים בסיבוב השני המוקדם של ליגת האלופות ניצחה 1:2 את ורזדין. הודז'יץ' (24) ופריץ' (51) כבשו לדינמו. וגם: שערים לתומר חמד ורועי גורדנה במשחקי אימון

ארמין הודזיץ', שחקן דינאמו זאגרב. GettyImages
כבש את הראשון של דינמו. ארמין הודזיץ'/GettyImages

אחרי שהמונדיאל נעלם מחייהם של אוהדי הכדורגל ברחבי העולם, המועדונים השונים החלו בהכנות קדחתניות לקראת העונה שבפתח ומקיימים משחקי אימון במסגרות שונות.

*דינמו זאגרב יריבת הפועל באר שבע בסיבוב השני המוקדם של ליגת האלופות ניצחה 1:2 את ורזדין מליגת המשנה הקרואטית. זאת במשחק ההכנה האחרון לפני המפגש מול האלופה הישראלית ביום שלישי הקרוב. ארמין הודזיץ' הבוסני (12) ודינו פריץ' (51) כבשו לזכות דינמו. דריו ירטץ' השווה זמנית (39) לורזדין.

* תומר חמד כבש במדי ברייטון במשחק אימון נגד קראולי טאון מן הליגה הרביעית שהסתיים בניצחון השחפים 0:3. את השערים הנוספים הבקיעו קשר הרכש של ברייטון ברנרדו ומרכוס סטנר. המשחק נערך בדלתיים סגורות.

*רועי גורדנה כבש היום את שער הבכורה שלו במדי סלאבן בלופו הקרואטית ב-0:2 נגד פטרולול הרומנית. החלוץ שעזב הקיץ את בני יהודה כבש את בני יהודה מצא את הרשת בכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-68 של המשחק.

שחקן ברייטון תומר חמד. רויטרס
מצא את הרשת. חמד/רויטרס

* מנצ'סטר יונייטד שנמצאת במסע משחקים בארצות הברית סיימה ב-1:1 משחק ידידות נגד אמריקה המקסיקאית. מרטין כבש לזכות אמריקה בדקה ה-59. חואן מאטה השווה בדקה ה-78.

* מילאן המנסה להתגבר על משבר ניהולי, מקצועי ומגבלות הפייר פליי השיגה 0:2 על נבארה מן הליגה השלישית. סוסו הספרדי, ששמו הוזכר כמועמד לעבור לקבוצות אחרות, כבש בדקה ה-22. המגן דוידה קלבריה הוסיף את השני הדקה ה-42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully