וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה ימשיך כעוזר מאמן הפועל באר שבע ויצטרף למערך הסקאוטינג

19.7.2018 / 12:02

הקבוצה הודיעה ששחקן העבר ישמש גם כיו"ר האקדמיה המשותפת עם אתלטיקו מדריד: "מבחינתי מדובר בהמשך טבעי במועדון בו גדלתי". הקבוצה הציעה לוואקמה חוזה לשתי עונות נוספות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם אנתוני וואקמה יישאר בהפועל באר שבע? האלופה הציעה לכוכב הניגרי להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. בקבוצה העבירו מסר לקשר לפיו הם מעוניינים להשאיר אותו לשלוש עונות נוספות, כולל העונה הנוכחית. במקביל, השחקן ממשיך באמצעות נציגיו, וכן באמצעות סוכני שחקנים ישראלים לחפש אופציות בחו"ל, כשבבאר שבע מעריכים שהסאגה תגיע לסיומה בקרוב מאוד. בכל מקרה, הקשר ינסה לחזור לאימונים עם הקבוצה בימים הקרובים, אך לא צפוי להיות כשיר למשחק הראשון נגד דינמו זאגרב.

בעניין אחר, למרות ההודעה הרשמית שהוציאה אנורתוזיס לפיה מיחאי קורהוט סיכם בקבוצה, סיפר אתמול בלילה המגן לחבריו שהדבר אינו נכון. השחקן נמצא מזה כמה ימים במגעים עם הקבוצה הקפרסיאית ואף סגר עם ראשי המועדון שיגיע מחר או ביום שבת לקפריסין כדי לשבת איתם פנים מול פנים, אך בשלב זה עדיין אין סיכום על הפרטים. בכל מקרה, קורהוט אישר לחבריו שמדובר בעסקת השאלה מבאר שבע ולא בשחרור כשבסוף העונה צפויה להיות לאנורתוזיס אופציה לרכישת השחקן.

עוד בנושא:

אלונה ברקת דורשת 125 אלף דולר תמורת מוחמד גדיר
נציגיו של וואקמה מגבירים את המאמצים למצוא לו קבוצה בחו"ל
הדרישה של אנתוני וואקמה: בונוס כמו בעונה שעברה ופתרון לבעיית מיסוי

שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה. ברני ארדוב
הסאגה קרובה לסיום? וואקמה/ברני ארדוב

קורהוט עצמו לא מוכן להיפגע בשכרו וכרגע ההצעה של אנורתוזיס נמוכה מהשכר שהוא מרוויח בבאר שבע, כשהמגן ידרוש מהקפריסאים להגיע לסיכום עם באר שבע בנוגע להשלמת שכרו. מי שעוקב אחרי הדברים הוא מיגל ויטור שמחכה לראות האם יופשר מההקפאה עוד לפני תום חלון ההעברות של הקיץ. אגב, ויטור יחזור לארץ בתחילת חודש אוגוסט להמשך השיקום כשנכון לעכשיו יש שביעות רצון מקצב השיקום שלו. השחקן החל כבר באימוני ריצות בפורטוגל, שם הוא עורך כעת את השיקום וכן הגביר תרגילי קורדינציה ובקבוצה מקווים שיחזור בחודש נובמבר לפעילות.

בעניין אחר, הפועל באר שבע ואליניב ברדה הגיעו להסכמות בדבר המשך דרכו של האחרון במועדון, כאשר החתימה הרשמית תהיה אחרי ט' באב. במועדון הודיעו שאליניב יכהן כיו"ר האקדמיה המשותפת עם אתלטיקו מדריד, ימשיך בתפקידו כעוזר מאמן ויצטרף למערך הסקאוט של המועדון.

אליניב ברדה אמר: "אני שמח להמשיך וליטול חלק בעשייה המבורכת הנעשית בהפועל באר שבע. מבחינתי מדובר בהמשך טבעי במועדון בו גדלתי ולמסלול התרומה לקהילה והערכים עליהם חונכתי". אלונה ברקת אמרה: "אנו נרגשים ומצפים להמשך העבודה הפורה עם אליניב להשגת האתגרים הרבים העומדים בפנינו בקבוצה הבוגרת ובפיתוח דור העתיד שלנו".

יש לציין כי יש עדיין שני סעיפים ששני הצדדים עוד אמורים לשבת עליהם, אך אלו לא אמורים להוות מכשול וחתימה רשמית צפויה אחרי ט' באב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully