וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נציגיו של וואקמה מגבירים את המאמצים למצוא לו קבוצה בחו"ל

16.7.2018 / 10:52

לפי גורמים בניגריה, נציגי השחקן ינסו למצוא קבוצה שתשלם את דמי ההעברה הגבוהים, באר שבע מצידה לא תעמוד בדרכו אם יתקבל הסכום המתאים. קבהא הפצוע יחמיץ את הגומלין מול טאלין

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשרה של הפועל באר שבע מרואן קבהא ייעדר מהמשחק מחר (שלישי, 20:00) נגד פלורה טאלין במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. קבהא ספג מכה במשחק הקודם בו טיילה האלופה עם 1:4 ומאז לא מצליח לחזור לאימונים, כשבמועדון מקווים מאוד שלא מדובר בפציעה רצינית.

בכל מקרה, קבהא לא ישותף במשחק מחר וינסה לחזור לאימונים מלאים לאחר מכן. אגב, בסלובניה ממשיכים לטעון שהקשר על הכוונת של מיינץ מהליגה הראשונה בגרמניה. בבאר שבע לא קיבלו שום פנייה שכזו אך לפי עיתונאים במאריבור סוכנו של השחקן זכה לגישושים מהגרמנים. עם זאת, גם אותם עיתונאים מעריכים שהסיכויים שעסקה כזו תצא לפועל אינם גבוהים.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודיעה במפתיע: עדן בן בסט סיכם לשלוש שנים
מוחמד גדיר ביקש לעזוב, הפועל באר שבע דורשת דמי העברה תמורתו
הדרישה של אנתוני וואקמה: בונוס כמו בעונה שעברה ופתרון לבעיית מיסוי

מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע מול עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
בעונה הבאה ישחקו ביחד. קבהא עם בן בסט/קובי אליהו

מי שכן צפוי לקחת חלק במשחק מחר הוא הזר הצרפתי החדש ז'וליאן סטו, כאשר במועדון מייעדים לו את תפקיד הקשר האחורי, או בלם במערך של חמישה שחקני הגנה. בעניין השחקנים אשר מיועדים לעזוב, הרי שאטרומיטיס היוונית בדקה עם נציגיו לגבי האפשרות לצרף אליה את תומאש פקהארט, אלא שהשכר הגבוה של החלוץ מרתיעה את הקבוצה בשלב זה. בכל מקרה, פקהארט מיועד לעזוב אך רק אם ימצא קבוצה שתישא בשכרו לשנתיים הקרובות, שמוערך בכמיליון יורו לכל התקופה.

אם הצ'כי לא ימצא קבוצה כזו הוא ידרוש את מלוא שכרו כדי לעזוב, דבר לו באר שבע תתנגד. לפי גורמים בניגריה, נציגיו של הקשר יגבירו מאמצים למצוא קבוצה שתסכים לשלם דמי העברה גבוהים, כשבבאר שבע שלחו מסר שאם יתקבל הסכום המתאים הם לא יעמדו בדרכו. עדן בן בסט צפוי להצטרף לאימונים ביום רביעי ובקבוצה ירשמו אותו לאירופה לקראת המשחק מול זאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully