וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קבהא ומלמד לא ישחקו בצמד המפגשים מול זאגרב

20.7.2018 / 15:22

השניים שרק חוזרים מפציעה, לא נרשמו בין 22 השחקנים שיכולים ליטול חלק בצמד המפגשים במוקדמות האלופות. דודו דהאן בודק לוואקמה אופציות בבלגיה ורוסיה. קורהוט זכה להפתעה מהאוהדים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גיא מלמד ומרוואן קבהא לא יטלו חלק בצמד נמפגשים מול דינמו זאגרב במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. זאת לאחר שהשניים לא נכללו ברשימת 22 השחקנים שיכולים להירשם בכל סיבוב. קבהא ומלמד לא כשירים במאת האחוזים ובכל מקרה לא יכלו לשחק במשחק הראשון ולכן החליטו בהנהלה ובצוות המקצועי שבשל הסגל העמוק והעובדה שהשניים לא כשירים למשחק הראשון, הם יהיו אלה שלא יירשמו לצמד המשחקים מול הקרואטים.

עוד בנושא:

אליניב ברדה ימשיך כעוזר מאמן הפועל באר שבע ויצטרף למערך הסקאוטינג
אלונה ברקת דורשת 125 אלף דולר תמורת מוחמד גדיר

שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה. ברני ארדוב
נכלל בסגל לזאגרב אך עתידו עדיין לוטה בערפל. אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

גם השוער גיא חיימוב לא נכלל בסגל כמו גם יגיל אוחנה ונועם דעי הצעירים שנותרו מחוץ לרשימה. קבהא חזר היום לאימונים, בעוד מלמד שב כבר אתמול להתאמן עם הקבוצה. מי שכן נרשם למשחק הוא שחקן הרכש עדן בן בסט שעשוי להיות כבר בסגל למשחק הקרוב ביום שלישי. אגב, מלמד וקבהא כלל לא ייצאו עם הקבוצה לזאגרב ויערכו אימונים עם חיימוב, אור דדיה, מוחמד גדיר ומיחאי קורהוט.

אגב, קורהוט צפוי לטוס לקפריסין כדי לנסות ולסגור עם אנורתוזיס הקפריסאית, קבוצתו של רוני לוי. אוהדי הקבוצה הפתיעו את המגן ההונגרי והגיעו אליו הביתה כדי להעניק לו תמונה למזכרת. השחקן שהתרגש מאוד מהמחווה, העניק בתמורה חולצה שלו ואת הנעליים איתם שיחק בעונה החולפת. אגב, מי שכן נרשמו גם כן לצמד המשחקים הם אנתוני וואקמה ותומאש פקהארט, כאשר בבאר שבע מקווים שהניגרי יהיה כשיר כדי להיות בסגל. וואקמה קיבל הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, אך במקביל סוכן השחקנים דודו דהאן בודק בעבורו הצעות מהליגה הבלגית והרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully