וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור יופשר ברגע שמעבר קורהוט לאנורתוזיס יושלם

18.7.2018 / 12:27

הבלם הפורטוגלי, שהוקפא כדי לפנות מקום לז'וליאן סטו, מחזיק בהבטחה לפיה יוחזר לפעילות לאחר עזיבתו של המגן ההונגרי. בבאר שבע ציינו כי אכן ניתנה הבטחה כזו וכי היא תמומש לאחר שקורוהט יעזוב רשמית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מיגל ויטור יופשר מן ההקפאה ברגע שמעברו של מיהאי קורהוט לשורות אנורתוזיס יושלם רשמית. לוואלה! ספורט נודע כי בסיכום המקורי שהושג עם הבלם הפורטוגלי הובטח לו כי הוא יופשר מן ההקפאה מידית ברגע שהמגן ההונגרי יעזוב סופית את האלופה וההפשרה לא תהיה תלויה במהלכים נוספים של באר שבע הנוגעים לצירופם של שחקנים זרים.

ויטור הוקפא לפני כעשרה ימים על מנת לפנות מקום לבלם הרכש החדש ז'וליאן סטו. זאת כיוון שבסגל של ברק בכר היו ערב צירופו של סטו שישה זרים. הקפאתו של הבלם הפורטוגלי המחלים מפציעה אפשרה את רישומו של הבלם שערך אמש (שלישי) את הופעת הבכורה שלו במועדון בניצחון על פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות.

ויטור, כזכור, הסכים למהלך ההקפאה. כעת מתברר כי הסכמה שכזו מצדו נתקבלה משום שידע מראש כי קורהוט לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון והוא אמור לעזוב את המועדון. המשמעות של ההבטחה שקיבל ויטור היא כי הבלם אמור היה לחזור למגרשים לכל המאוחר במהלך חודש ינואר. כעת, לאחר שהמעבר של מיהאי קורהוט לקבוצה של רוני לוי עומד להתבצע, ויטור אמור להיות מופשר מידית ויוכל לחזור לשחק, כך על פי הערכות הרופאים, בחודש נובמבר עם תום תקופת השיקום שלו.

עוד בנושא

באר שבע קיבלה את מבוקשה: מיהאי קורהוט סיכם באנורתוזיס
טוני וואקמה יחזור לאימונים בשבוע הבא. אופטימיות בנוגע לעתידו
בית החרושת של מודריץ' ומנדז'וקיץ': הכירו את היריבה דינמו זאגרב

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מחכה לקורהוט. מיגל ויטור/ברני ארדוב

בבאר שבע אישרו כי אכן ניתנה הבטחה להפשיר את ויטור והיא תקוים ברגע שקורהוט יעזוב באופן רשמי את האלופה הישראלית. יש לציין כי קורהוט ייפגש היום (רביעי) או לכל המאוחר מחר עם ראשי באר שבע במטרה להגיע להבנות שיאפשרו את עזיבתו.

אנורתוזיס מציעה לשחקן ההגנה מתווה של השאלה לשנה עם אופציה לעונה נוספת. קורהוט, המחזיק בחוזה לשנתיים בשורות הפועל באר שבע בסכומים גבוהים מאלו המוצעים לו בקפריסין, ידרוש פיצוי מן האלופה הישראלית. עם זאת, בבאר שבע הביעו תקווה כי הדברים יסתדרו והמהלך יתבצע בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully