וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט סיכם את תנאיו באנורתוזיס

18.7.2018 / 11:00

באר שבע סוף סוף מצאה דרך לשחרר את המגן. השחקן סיכם את תנאיו האישיים בשורות הקבוצה של רוני לוי והאלופה מוכנה לאפשר לו לעזוב ללא תמורה. אופטימיות בנוגע לעתיד וואקמה, וגם: פגישה מכרעת עם ברדה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. באר שבע דרוכה: הפגישה המכרעת עם אליניב ברדה

כהרגלה בקודש, גם אמש (שלישי) אחרי הניצחון 1:3 על פלורה טאלין וההעפלה לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, הפועל באר שבע חגגה מול היציע הדרומי בטרנר. אחרי שעבר זמן מה והשחקנים כבר היו בדרכם לחדר ההלבשה, האוהדים העבירו מסר, קראו קריאות עידוד לעבר אליניב ברדה וביקשו ממנו להישאר, למרות המו"מ העיקש שמתנהל בינו לבין ראשי המועדון בתקופה האחרונה.

הקפטן לשעבר רוצה להישאר בבאר שבע וגורמים במועדון מספרים שלמרות תחושת האכזבה מההתנהלות סביבו, ברדה התעקש לשדר עסקים כרגיל עד כה למרות שהוא לא תחת חוזה. בימים הקרובים יתברר לאן מועדות פניו. הוא צפוי להיפגש עם אלונה ברקת כדי לנסות ולסגור את העניינים, ובבאר שבע הודו שהם "דרוכים מאוד" לקראת הפגישה ומקווים שיהיה אפשר להגיע להסכמות.

ברדה רוצה להתמנות למנהל מקצועי, למרות שכבר הבהיר שהמטרה היא לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם ברק בכר ולא לקבל סמכויות נרחבות כמו מנהל מקצועי קלאסי, כפי שג'ורדי קרויף תפקד למשל במכבי תל אביב. מנגד, בבאר שבע רוצים שימשיך כעוזר מאמן ויקבל סמכות של סקאוט ראשי. גם בנוגע לגובה המשכורת של ברדה עדיין אין הסכמות, אך כאמור, בקבוצה מקווים שהכל יסתדר לטובת שני הצדדים בפגישה שתיערך בשבוע הקרוב.

עוד בנושא

באר שבע ניצחה 1:3 את טאלין ועלתה לסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות
ברק בכר מודה: "דינמו זאגרב? זה כבר הולך להיות סיפור אחר לגמרי"
בית החרושת של מודריץ' ומנדז'וקיץ': הכירו את דינמו זאגרב, היריבה הבאה

אליניב ברדה, שיר צדק, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
האוהדים במחווה לקפטן. אליניב ברדה עם שיר צדק/ברני ארדוב

2. וואקמה יחזור לאימונים בשבוע הבא. אופטימיות בנוגע להישארותו

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת בצמד המפגשים מול פלורה טאלין ובעיקר התלהבו מחן עזרא. הקשר נכנס לעניינים במהירות בקבוצתו החדשה, ועד כה נראה שהוא שחקן הרכש הכי משמעותי הקיץ. "נראה שהצוות המקצועי מאוד מחזיק ממנו, והוא גם התחבר לשחקנים מיד", העיד שחקן באר שבע.

עזרא פותר לבאר שבע לא מעט כאבי ראש בין היתר משום שהוא משחק על אותה משבצת של טוני וואקמה, שבנוסף למתיחות בינו לבין ראשי המועדון גם לא צפוי להיות כשיר למשחק הראשון בסיבוב הבא נגד דינמו זאגרב. לעת עתה נראה שהניגרי יוכל לחזור לאימונים רק בסמוך למשחק הראשון מול הקרואטים, ובבאר שבע שמחים שבשלב זה יש פתרון ראוי באגף. בכל מקרה, במשחקים הבאים גם עדן בן בסט שיירשם לשלב הבא באירופה יוכל לשחק בעמדה של וואקמה. בכל מקרה וואקמה לא קיבל עד כה הצעה משמעותית, ובקבוצה אופטימיים בנוגע לאפשרות לסדר איתו את העניינים.

בכר יתרגל בשבוע הקרוב כמה מערכים לקראת המשחק מול דינמו, אך לפחות בשלב זה עושה רושם שהרביעייה הקדמית שכוללת את עזרא, חנן ממן, בן שהר ומאור מליקסון תמשיך בהרכב. האחרון נראה בכושר מצויין ובבאר שבע מאמינים שימשיך להוביל את הקבוצה גם בעונה הנוכחית.

סיבה נוספת לאופטימיות אצל האלופה היא הכושר של שחקני שחקני הרכש יאניס אנסטיס (שקיבל יחס חם מהקהל למרות השער שספג) וז'וליאן סטו, שהשלימו אמש 90 דקות. "ברור שיש להם עוד הרבה חלודה, אבל רואים שהם באו נחושים להצליח. אנחנו מאמינים שהם יעזרו", אמרו בקבוצה.

עוד באותו נושא

בית החרושת של מודריץ' ומנדז'וקיץ': הכירו את דינמו זאגרב

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה. ברני ארדוב
באר שבע שוב אופטימית לגביו. וואקמה/ברני ארדוב

3. מלמד עשוי לבקש לעזוב, נציגי חיימוב ייפגשו עם ברקת

וואקמה, מרואן קבהא, דור אלו, גיא מלמד (פצועים), גיא חיימוב, מוחמד גדיר, מיהאי קורהוט ועמרן אלקרינאוי - כולם ישבו אמש ביציע, ורק ממבט חטוף אפשר היה להתרשם שהם מתוסכלים ממעמדם בקבוצה. מלמד דווקא היה משוכנע שהוא נכנס לעניינים בקבוצה, אך כעת הוא עשוי לבקש שוב לעזוב בעקבות הגעתו של עדן בן בסט, שהופכת אותו שוב לשחקן ההתקפה השלישי או הרביעי בהיררכיה. מכבי פתח תקוה מעוניינים בו וגם הפועל חיפה גיששה, אך מעדיפה בשלב זה את גדיר. או כך כך, בבאר שבע עדיין בכלל לא בטוחים שיוותרו על מלמד למרות שהוא מתוסכל ממעמדו החדש.

המשא ומתן בין באר שבע להפועל חיפה בנוגע לגדיר מתקדם ועל פי גורמים המעורים בפרטים, המכשול העיקרי כרגע הוא הדרישה של החלוץ לפיצוי מהאלופה. גם עתידו של גיא חיימוב לא ברור כרגע. מכבי פתח תקוה מביעה עניין, אך השכר של השוער לצד הדרישות הכספיות של אלונה ברקת מובילות למבוי סתום. בינתיים הוא נשאר בבאר שבע ובכלל לא בטוח שהוא בעצמו מוכן לעבור לשורות המלאבסים. בימים הקרובים ישוחחו נציגי חיימוב עם ברקת וינסו להגיע לפיתרון.

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא מוכן ששכרו ייפגע. פקהארט/קובי אליהו

4. פקהארט קיבל שלוש הצעות, אך מחכה לנציגו הרשמי

ויש שחקנים מתוסכלים גם על הספסל, ובראשם תומאש פקהארט שלא קיבל דקות אמש. בשבועות האחרונים הוגשו על פקהארט שלוש הצעות מחו"ל: אחת מהליגה הצרפתית, אחת נוספת מקבוצת מרכז טבלה ביוון והשלישית מטורקיה, אולם כל ההצעות הללו הגיעו מסוכן באירופה, ובשלב זה פקהארט מחכה להצעות מנציגו הרשמי בצ'כיה. החלוץ נראה עצבני מאוד אמש ביציאה מטרנר, למרות שבכל מקרה באר שבע לא תעמוד בדרכו אם ימצא קבוצה שתהיה מוכנה לקחת על עצמה את חוזהו לשנתיים הקרובות. פקהארט מעוניין לחזור לליגה היוונית, אך בשלב זה הקבוצות שהתעניינו לא עומדות בשכר הגבוה שלו. אם פקהארט יעזוב, באר שבע תצרף שחקן התקפה זר במקומו.

מיהאי קורהוט, שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה
סוף סוף נמצא פיתרון? קורהוט/מערכת וואלה, אסף חיימוביץ'

5. מיהאי קורהוט סיכם באנורתוזיס

אנרטוזיס הודיעה הבוקר (רביעי) רשמית כי מיהאי קורהוט סיכם את תנאיו בקבוצה והוא יגיע בימים הקרובים לקפריסין כדי לחתום על החוזה. בשורות הפועל באר שבע נתנו אור ירוק לשחקן ההגנה ההונגרי לבצע את המהלך ובמהלך היממה הקרובה המגן ישוחח עם ראשי המועדון ויבקש מהם פיצוי. קורהוט מתעקש בשלב זה לקבל פיצוי מהפועל באר שבע אך גורמים המקורבים אליו ציינו כי הוא חושש שלא יוכל לשחק העונה אם לא יגיע לסיכום עם באר שבע ולכן הם מאמינים כי הדברים יתסדרו והוא יעבור לקפריסין. לוואלה! ספורט נודע כי המתווה המסתמן הוא השאלה של המגן לקבוצה הקפריסאית לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

(עדכון ראשון: 07:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully