וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז' מאנג'ק עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית במכבי חיפה

24.7.2018 / 17:30

הקשר הקמרוני הפך לזר השני שמצרפים הירוקים העונה אחרי מיכיל קראמר. מאנג'ק: "אני מאושר להיות בארץ היפה הזאת". קלאוס טרם שוחרר, שיקגו האמריקאית מועמדת לקלוט אותו

דוברות מכבי חיפה

אחרי חודשים של חיפוש, זה קורה: יש קשר אחורי למכבי חיפה. הקשר האחורי הקמרוני ז'ורז' מאנג'ק חתם היום על חוזה רשמי בקבוצה, שעבר היום בצהריים בדיקות רפואיות ומאוחר יותר חתם על החוזה באופן רשמי. "אני מאושר להיות בארץ היפה הזאת", כתב השחקן מוקדם יותר בעמוד האינסטגרם שלו. שחקנה של ספרטה פראג יהיה הרכש השני הקיץ. אחרי החתמת מאנג'ק, השניה העונה אחרי מיכיל קראמר, למכבי חיפה יש שבעה זרים. ששת האחרים הם ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטוס, קאיו, מיכיל קראמר וקלאוס. האחרון לא נמצא בתכניות וההערכה היא שיעזוב בסופו של דבר. לאחרונה החלו סוכניו לחפש לו קבוצה ב-MLS, כששיקגו הוזכרה כאחת האופציות לקלוט אותו.

מאנג'ק נמנה על סגל נבחרת קמרון, רשם במדים הלאומיים 43 הופעות וזכה עם נבחרתו באליפות אפריקה האחרונה (2017). הוא סיים את העונה במץ הצרפתית, אליה חזר לאחר השאלה קצרה לספרטה פראג. הוא גדל במועדון הקמרוני קאדג'י ספורט דואלה ובגיל 19 נקנה על ידי שטוטגרט. הוא שיחק בהמשך בקייזרסלאוטרן (עימה העפיל לבונדסליגה), בקבוצת ראן הצרפתית, באוקזר ובקייסריספור הטורקית.

עוד בנושא
מכבי תל אביב: דן גלזר חתם לארבע שנים, איביץ' בונה על הצעירים
כץ: "שיימן ובן בסט הצליחו אצלנו, לא בטוח שיצליחו בהמשך"
יעקב שחר: "תמיד היינו הראשונים בהרבה תחומים בכדורגל הישראלי"

ז'ורז' מאנג'ק, שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ירוק חדש. מנג'ק/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

במועדון בוחנים כעת אפשרות לצרף שחקן כנף במקום קאיו או במקום אליסון דוס סנטוס. בתקשורת השוויצרית תהו ביומיים האחרונים אחר מעשיו של קאיו בלוצרן. במועדון טוענים כי "לא קיבלנו כל הצעה רשמית על השחקן, ששהה בחופשה, ובכל מקרה הוא לא ישוחרר בחינם. הוא חלק מהסגל שלנו". קאיו נחת אתמול בערב בישראל ויתייצב לאימון בכפר גלים. גם קלאוס יצטרף לאימונים לאחר שטרם מצא קבוצה. החלוץ היווני הורשה לצאת לחופשה בסוף השבוע, בהתאם להחלטה שהתקבלה לגבי יתר השחקנים. על פי הוראת פרד רוטן, השחקנים יתייצבו עשר דקות לפני כל התכנסות והמאחרים ייענשו.

עידן ורד עדיין לא קיבל שחרור מבית"ר ירושלים וזו הסיבה שבגללה מוחמד אלאך ממשיך לחפש שחקן כנף זר. ביממה הקרובה יוחלט מי מהשחקנים יושאל בעונה הקרובה. כפי שהוחלט עוד לפני המחנה, רמי גרשון יתופקד כמגן שמאלי ולא כבלם.

כזכור, במכבי חיפה התבשרו הבוקר, עוד לפני ההודעה הרשמית, שניקו אולסק יאריך את חוזהו במכבי נתניה ולא יגיע. גורם במועדון אמר: "רצינו אותו מאוד, אבל זו לא אבידה גדולה. הוא החליט להישאר בנתניה ועשה טעות, אבל יש לנו את מי שימלא את מקומו".

עוד באותו נושא

לב אריה: הכירו את ז'ורז' מאנג'ק, הקשר שאמור לחתום במכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully