וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר חתם לארבע שנים, איביץ' בונה על הצעירים

24.7.2018 / 17:02

הקשר שהרשים במחנה האימונים זכה לחוזה חדש: "החלום הכי גדול שלי מאז ומתמיד". מנספורד: "מאושר מהדרך בה התפתח". המאמן בונה גם על חוזז וברסקי כשחקני מפתח. עסקת קנדיל בדרך לסיכום?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר שהחתימה את מתן חוזז על חוזה חדש, סגרה מכבי תל אביב גם עם דן גלזר על חוזה חדש, והקשר הצעיר יישאר במועדון גם בארבע השנים הקרובות.

"אני שמח מאוד לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב", אמר גלזר. "זה היה החלום הכי גדול שלי מאז ומתמיד. אני מקווה להמשיך להתקדם ולהשתפר, להשיג את כל המטרות האישיות והקבוצתיות ולהצדיק את האמון שניתן בי. מכאן חובת ההוכחה היא עלי".

המנכ"ל בן מנספורד הוסיף: "אנו מאושרים מהדרך בה דן התפתח הן כאדם והן ככדורגלן בשנים האחרונות. כאחד שגדל במחלקת הנוער של המועדון, דן הוא דוגמא לשאיפה ולרצון שלנו לפתח שחקנים במחלקת הנוער ועד לקבוצה הבוגרת. לאחר שצבר ניסיון בליגת העל בעונה שעברה, דן הותיר רושם חיובי על צוות האימון החדש במהלך הקיץ ותיפקד בצורה מצוינת מאז שב לסגל הקבוצה הבוגרת. היכולת של דן ככדורגלן אינה מוטלת בספק, אך מה שהרשים אותי יותר מכל, היא האישיות והחוסן המנטלי שלו. תכונות אלה, יחד עם היכולת שלו כשחקן, הופכות את דן לשחקן שצפוי לבלוט במכבי תל אביב".

עוד בנושא:

אם תעבור את רדניצ'קי, מכבי תל אביב תפגוש את פיוניק או טובול
דיווח: "ווסט ברומיץ', מידלסברו וק.פ.ר מחזרות אחר וידאר קיארטנסון"
מכבי תל אביב מרוצה: "יש לנו ביטחון באיביץ'. אמאדור בלם מצוין"

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר עם בן מנספורד. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הותיר רושם חיובי במחנה. גלזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בדומה לגלזר, כך גם ההחלטה של מכבי תל אביב לחתום עם מתן חוזז על חוזה חדש לשלוש שנים בשכר מכובד של קרוב ל-150 אלף דולר לעונה כולל נקודות ובונוסים, נבעה מהאמונה של ולדימיר איביץ' כי מדובר בשחקן שיכול לתרום למכבי תל אביב במשחק צפוף מול הגנות מעובות ובמשחק המעבר. חוזז הרשים את הסרבי במחנה האימונים בפולין וזה הנחה את המנכ"ל בן מנספורד לסגור איתו.

איביץ' גם התרשם במחנה האימון מהיכולות של גלזר ורוסלן ברסקי וגם עליהם אמר שמכבי תל אביב צריכה לסכם עימם על חוזים חדשים. מרבית השחקנים המושאלים של מכבי תל אביב מסיימים בתום העונה הזו חוזים ארוכי טווח, וכעת גם ברסקי צפוי לחתום על חוזה חדש. שלושת השחקנים הללו היו בעדיפות העליונה מבחינת איביץ', שהבהיר למנספורד וראשי מכבי תל אביב שהוא נחוש להשאיר אותם בסגל. המאמן הסביר לראשי המועדון כי לעומת גלזר, ברסקי וחוזז, על יתר השחקנים הוא מוכן לדון בעסקאות טרייד.

העסקה להעברתו של המגן הימני קנדיל כבר כמעט מסוכמת ותתבצע בהקדם מבחינת מכבי תל אביב. כל הצדדים ירוויחו ממנה שכן מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן, סוהיל ארמלי ושגיב יחזקאל לא היו מקבלים דקות במכבי תל אביב ואילו בבני יהודה הם ישחקו הרבה. מכבי תל אביב תקבל את קנדיל, שיהווה תחליף לאלי דסה שעדיין דורש סכומים מאוד גבוהים כדי לחתום על חוזה חדש.

בכל הקשור לוידאר קיארטנסון, גורם המעורה בפרטים טען אתמול כי החלוץ חש לא בנוח עם העובדה שמכבי תל אביב מאוד רוצה למכור אותו והוא כבר לא מתנגד לעבור אפילו לקבוצה שתשלם לו פחות ממה שהוא מרוויח במכבי תל אביב - כמיליון יורו נטו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully