וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "תמיד היינו הראשונים בהרבה תחומים בכדורגל הישראלי"

24.7.2018 / 13:29

נשיא מכבי חיפה דיבר באירוע בו הכריז המועדון על כניסה לתחום החדשנות בספורט, בו ישתפו פעולה עם חברת HYPE: "אנחנו המועדון הראשון בבעלות פרטית ובשינויים בכדורגל". בן דב: "שמח על החיבור עם החברה המובילה בעולם"

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) רשמית על כניסה לתחום החדשנות בספורט. באירוע שנערך היום באיצטדיון בחיפה נכחו נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר, סגנו עוזי מור, מנכ"ל HYPE Spors Innovation ד"ר אילן הדר, ושם הוצגו חמישה סטרטאפים ישראלים מובילים בתחום. זאת הפעם הראשונה שקבוצת כדורגל בישראל משיקה אקסלרטור לחדשנות בספורט. מכבי חיפה חברה לחברה של ד"ר הדר - האקוסיסטם הגדול בעולם עם מעל 29,000 חברים המקדם חדשנות בספורט. המטרה היא להקים את האקסלרטור הראשון בישראל שיתמקד בחדשנות בכדורגל וימצה את הפוטנציאל הגלום בחברות הספורט-טק הישראליות. "האקסלרטור הישראלי הינו חלק מרשת עולמית בשם SPIN Accelerator, ומצטרף לשותפים המנהלים את התוכנית במעל 6 מדינות ברחבי העולם", נמסר מהמועדון.

"תמיד היינו הראשונים בהרבה מאוד תחומים בכדורגל הישראלי. אנחנו המועדון הראשון בבעלות פרטית ומאז ועד היום היינו ראשונים בהרבה מאוד שינויים שנכנסו לכדורגל הישראלי. זה מה שגרם לי לשתף פעולה גם עם HYPE", אמר נשיא המועדון יעקב שחר. "גם פה אנחנו עושים צעד ראשוני בישראל בתחום הספורט. גם בתחום הרכב יש לנו דבר דומה ששם אנחנו מפתחים כל מיני רעיונות. אני מקווה שגם פה נהיה מובילי דרך". המנכ"ל אסף בן דב הוסיף: "אני שמח על החיבור עם החברה המובילה בעולם בתחום. עולם הספורט עובר שינויים מהותיים ועלינו להיות בחוד החנית של השינוי כדי להישאר מובילים".

מכבי חיפה על חברת HYPE. יוסי ציפקיס
מכבי חיפה על חברת HYPE/יוסי ציפקיס
הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר. יוסי ציפקיס
שיתוף פעולה חדש. שחר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully