וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז' מאנג'ק נחת בישראל ויחתום במכבי חיפה

23.7.2018 / 17:38

הרכש השני של הירוקים אחרי מיכיל קראמר: הקמרוני נחת בישראל, יעבור מחר (שלישי) בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על החוזה לעונה הבאה. כעת, במועדון ינסו לצרף גם שחקן כנף

אתר רשמי

עכשיו זה רשמי: אחרי משא ומתן ארוך, שכלל בעיות בין סוכנים ופערים כספיים עם ספרטה פראג, הקשר האחורי שלה ז'ורז' מאנג'ק נחת בישראל כדי לחתום במכבי חיפה. הקמרוני צייץ הלילה את שעת הנחיתה שלו, כשעוד קודם לכן עדכן את האוהדים בפרטי העסקה (השאלה עם אופציה לרכישה) ובסיכום אליו הגיעו המועדונים. "נתראה מחר חברים שלי, לילה טוב לכולם", צייץ הלילה הקמרוני והוסיף בחשבון האינסטגרם שלו לב ירוק עם הכיתוב: "גם אני אוהב אותך".

במכבי חיפה החליטו להחתים אותו בעיקר בגלל נתוני חילוצי הכדור ומקווים שאחרי שנים רבות יצליחו לסמן "וי" על הקשר האחורי שהגיע לכרמל. חלק מעובדי המערכת משווים את סגנון המשחק שלו לג'ון קולמה, ששיחק בעבר בקבוצה.

במועדון החליטו כי מאנג'ק יעבור את הבדיקות הרפואיות רק מחר, ואז יגיע בליווי סוכנו לתל אביב כדי לחתום על חוזה לעונה הקרובה. כעת ינסו במועדון לסגור גם שחקן כנף. ללא קשר לעסקת ורד, מו אלאך רוצה שחקן כנף זר. אם יחתום שחקן כזה, קאיו או אליסון דוס סנטוס יעזבו.

עוד בנושא
הפועל באר שבע תפגוש את אסטנה או מיטיולנד אם תעבור את דינמו זאגרב
מכבי תל אביב תפגוש את פיוניק או טובול אם תעבור את רדניצ'קי
מוקדמות הליגה האירופית: אם תעבור את FH, הפועל חיפה תפגוש את אטאלנטה או סראייבו

שחקן מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק.
ירוק חדש. ז'ורז' מאנג'ק
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully