וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפגוש את אסטנה או מיטיולנד אם תעבור את דינמו זאגרב

הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות: אם ברק בכר ושחקניו יעברו, הם ישחקו נגד הקזחים או הדנים. הפסד ישלח אותם למפגש עם פלורה טאלין או אפואל ניקוסיה במוקדמות הליגה האירופית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אם היא תעבור את דינמו זאגרב בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע תפגוש בסיבוב השלישי את המנצחת במפגש הכפול בין אסטנה הקזחית למטיולנד הדנית.
משחקי סיבוב המוקדמות השלישי יתקיימו ב-7-8 באוגוסט והגומלין שבוע לאחר מכן. אם באר שבע תגיע לשם, המשחק הראשון שלה יהיה בחוץ. כמו במקרה הנוכחי, הגרלת הפלייאוף תתבצע עוד קודם לכן (6 באוגוסט).

אם באר שבע תפסיד לדינמו זאגרב, היא תרד למפעל המשני ותשחק בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית נגד המנצחת במפגש הכפול בין אפואל ניקוסיה לאותה פלורה טאלין אותה היא עברה בקלות בשבוע שעבר.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דינמו זאגרב ניצחה במשחק ההכנה האחרון לפני הפועל באר שבע
הפועל באר שבע: קבהא ומלמד לא ישחקו בצמד המפגשים מול דינמו זאגרב
בית החרושת של מודריץ' ומנדז'וקיץ': הכירו את דינמו זאגרב

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קודם כל לעבור את דינמו זאגרב. מליקסון/ברני ארדוב

הכירו את אסטנה

האצטדיון: אסטנה ארנה, 30,250 מקומות

המאמן: רומן גריגורצ'וק האוקראיני מונה לתפקיד ביוני האחרון אחרי ארבע שנים על הקווים של גבאלה. בעבר אימן גם באוקראינה ולטביה, אבל כעת הוא במבחן הגדול שלו: כניסה לנעליים הגדולות של סטנימיר סטוילוב שעזב לנבחרת קזחסטן.

עונה נוכחית: אחרי שזכתה בארבע אליפויות רצופות, אסטנה דוהרת לחמישית. הליגה בקזחסטן נמצאת בעיצומה ואחרי 20 מחזורים היא מובילה בפער של שש נקודות על פני השנייה קייראט אלמטי.

הכוכב: מרין טומאסוב שבעבר הוזכר רבות כמועמד לקבוצות כמו מכבי חיפה והפועל תל אביב, הוא המוציא לפועל העיקרי עם 11 שערים העונה. מדובר בשחקן כנף עם מהירות טובה, שבשנה שעברה שיחק באסטנה כמושאל מרייקה ולפני כמה שבועות נרכש תמורת 500 אלף יורו.

שימו לב: ג'וניור קבאננגה שבשנה שעברה הפציץ נגד מכבי תל אביב, נמכר לאל נסאר הסעודית בינואר, אבל לא התאקלם ולאחרונה הושאל בחזרה לאסטנה. הוא עדיין לא שיחק במדי הקבוצה החדשה-ישנה שלו, אבל כשהוא בכושר הוא ההווה איום מיידי על כל יריבה.

ראש בראש: אסטנה שקיימת במתכונת הנוכחית שלה תשע שנים בלבד, אוהבת לפגוש יריבות ישראליות. בקיץ 2014 היא עברה את הפועל תל אביב המתפוררת של אסי דומב במוקדמות הליגה האירופית (ניצחון 0:3, הפסד 1:0 בגומלין) ובעונה שעברה גברה על מכבי תל אביב פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית (0:1 בישראל, 0:4 בקזחסטן).

עוד באותו נושא

בכר תרגל מערך של שלושה בלמים לפני זאגרב, קורהוט מתלבט בנוגע לאנורתוזיס

לכתבה המלאה
שחקני אסטנה חוגגים עם ג'וניור קבאננגה (במרכז). רויטרס
אסנטה אוהבת יריבות ישראליות/רויטרס

הכירו את מיטיולנד

האצטדיון: MCH ארנה, 11,800 מקומות.

המאמן: יס תורופ פותח עונה רביעית בקבוצה, זמן לא רב אחרי שהוליך אותה לזכייה באליפות משכנעת. הדני בן ה-48 שיחק לאורך מרבית העונה שעברה במערך 3-4-3 ואיתו זכה בתואר. בעבר שימש כמאמן של נבחרת דנמרק הצעירה.

עונה נוכחית: בדנמרק כבר נערכו שני מחזורים ומיטיולנד פתחה את העונה לא טוב: תיקו 0:0 נגד ארהוס והפסד 2:1 לאלבורג.

הכוכב: פול אונואצ'ו הניגרי הוא האיש המסוכן של מיטיולנד בחלק הקדמי. חלוץ ניגרי שמתנשא לגובה של 2.01 מטר וכבש בעונה שעברה 17 שערים בכל המסגרות. בצד השני של המגרש האיש המרכזי הוא אריק סביאצ'נקו. הבלם בן ה-26 נחשב בעבר להבטחה גדולה, נמכר לסלטיק תמורת 2.5 מיליון יורו, אבל לא הצליח לבסס בה את מעמדו לאורך זמן. בינואר האחרון הוא הושאל למיטיולנד ולפני כחודש היא קנתה אותו תמורת 1.1 מיליון יורו.

שימו לב: מיטיולנד היא אחת מהקבוצות המוצלחות ביותר בסקנדינביה בכל הקשור לצירוף צעירים (הרבה פעמים מאפריקה), השבחתם ומכירתם תמורת סכומים גבוהים לקבוצות מליגות גדולות. בשנתיים האחרונות בלבד היא מכרה ארבעה שחקנים - כל אחד ב-4.5 מיליון יורו או יותר: אלכסנדר סורלות' (קריסטל פאלאס, 7.8 מיליון יורו), פיונה סיסטו (סלטה ויגו, 6 מיליון יורו), רסמוס כריסטנסן (אייאקס, 5,5 מיליון יורו), אנדראס פאולסן (בורוסיה מנשנגלדבראך, 4.5 מיליון יורו). כולם אגב, בני 22 ומטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully