וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: אם תעבור את FH, הפועל חיפה תפגוש את אטאלנטה או סראייבו

הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית: מחזיקת הגביע שעדיין צריכה לעבור את FH האיסלנדית בסיבוב השני, תשחק בשלב הבא נגד הקבוצה החזקה מהסריה A או נגד הבוסנים

דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה אמנם עדיין לא עברה את FH האיסלנדית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, אבל היום (שני), היא כבר למדה מול מי היא תשחק בשלב הבא - אם תעלה כמובן. מדובר באטאלנטה האיטלקית, שצריכה לגבור על פ.ק. סראייבו הבוסנית בסיבוב השני על מנת להעפיל לשלב הבא. הסיבוב השלישי יחל ב-9 באוגוסט והגומלין יהיה שבוע לאחר מכן, כשהגרלת הפלייאוף תתקיים כבר ב-6 באוגוסט. מחזיקת הגביע לא הייתה מדורגת והיא עשויה לפגוש את היריבה הכי אטרקטיבית שיכולה הייתה לקבל.

עוד בנושא:

הפועל חיפה מעוניינת בשון גולדברג ממכבי תל אביב
הפועל חיפה פנתה לעיריית עכו לגבי בן אז'ובל
דורון אוסידון עוזב את הפועל חיפה: "אני ממשיך לאתגר חדש"

שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
מבחן לא פשוט. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

הכירו את אטאלנטה

הקבוצה האיטלקית מכונה 'האלה' והוקמה בשנת 1907. היא מגיעה מהעיר ברגאמו שבצפון איטליה ומשחק באצטדיון אתלטי אזורי ד'איטליה, המכיל 26,638 מקומות. עם זאת, באירופה היא משחקת באצטדיון ברג'יו אמיליה. המועדון זכה בגביע איטלקי אחד (1963) והגיע פעמיים לגמר (1987, 1996).

המאמן הוא ג'אן פיירו גספריני בן ה-60 שאימן בעבר גם את אינטר, פאלרמו וגנואה. אטאלנטה סיימה את העונה שעברה במקום השביעי בסרייה A והגיעה עד לחצי גמר הגביע האיטלקי. באירופה, אטאלנטה הרשימה בליגה האירופית וסיימה את הבית שלה במקום הראשון וללא הפסדים. היא הביסה את אברטון פעמיים (0:3 בבית, 1:5 בחוץ) וגברה גם על ליון בביתה (0:1). אחרי שנכנעה לבורוסיה דורטמונד בשלב 32 הגדולות, היא הודחה. עד העונה שעברה, אטאלנטה מעולם לא הגיעה לשלב בתים אירופי מקווה לעשות גם השנה הישגים נאים.

הכוכב של המועדון הוא אלחנדרו 'פאפו' גומס הצבעוני, קשר ארגנטינאי בן 30 שמשחק במועדון מ-2014 וב-144 הופעות בכל המסגרות כבש 35 שערים. שחקנים בולטים נוספים הם אנדראס קורנליוס, חלוץ נבחרת דנמרק, רפאל טולוי הברזילאי, הקשר ההולנדי מרטן דה רון ויוסיפ איליצ'יץ' הסלובני.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פאפו גומס שחקן אטאלנטה. AP
כוכב צבעוני. פאפו גומס/AP

הכירו את פ.ק. סראייבו

ליריבה הבוסנית יהיה קשה מאוד להפתיע את האיטלקים, שכן מדובר בקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה הבוסנית. היא משחקת באצטדיון אסים פרהטוביץ' המכיל 34,500 מקומות. המאמן הוא הוסרף מוסמיץ' (57) שמשלים קדנציה חמישית כמאמן הקבוצה. בעלי הקבוצה הוא וינסנט טאן, מיליארדר מלזי שמחזיק גם בקרדיף סיטי, לוס אנג'לס FC האמריקאית וקורטרייק הבלגית. הוא רכש את המועדון בסוף 2013 אך לא משקיע בו כספים גדולים. כוכב הקבוצה הוא קרסטה ולקובסקי (30), חלוץ נבחרת מקדוניה והקפטן. המנהל המקצועי של הקבוצה הוא אמיר האדזיץ' ששיחק בעבר בהפועל ניר רמת השרון ובהפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully