וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ביקשה לשאול את גולדברג. קלינגר ממתין למיצוי עסקת קנדיל

23.7.2018 / 8:33

בני יהודה הודיעה כי תנהל מגעים לגבי בוזגלו רק לאחר סגירת העסקה ואם לא ישוחרר יאפשרו לקלינגר לקבל את צ'יבוטה. המאמן רוצה גם את מגן מכבי תל אביב. פפאזוגלו יחתום

דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה תחתים היום (שני) את החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו, אך מחזיקת הגביע תסיים את מסע הרכש שלה רק בעוד מספר ימים. במועדון ממתינים למיצוי המשא ומתן בין בני יהודה ללמכבי תל אביב בנוגע לעסקת מאור קנדיל, על מנת להחתים אחד מהשניים: מאוויס צ'יבוטה או אלמוג בוזגלו. הזהובים הודיעו לראשי הפועל חיפה כי המשא ומתן יימשך רק לאחר העסקה. אם העסקה תצא לפועל - צ'יבוטה יעבור לבני יהודה והפועל חיפה תיפגש עם אלמוג בוזגלו. אחרת - הקבוצה תנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב לגבי תנאי הגעתו של צ'יבוטה.

בלי קשר, הפועל חיפה ממתינה עוד מהשבוע שעבר לשחרורו של שון גולדברג ואתמול פנתה רשמית בבקשה לשאול אותו. "זה המועמד המועדף על ניר קלינגר ויואב כץ", אמרו אתמול במועדון. השניים רוצים מאוד גם את מוחמד גדיר, אבל העסקה תצא לפועל רק אם ברקת תוריד עוד את מחירו, שעומד כרגע על 100 אלף דולר. "אחרי פפאזוגלו, ננסה להחתים את צ'יבוטה, אם לא יגיע לבני יהודה", אישר כץ את מועמדותו של החלוץ עימו מתנהל משא ומתן מזה כשבוע, "זה יהיה הוא, או אלמוג בוזגלו, בתנאי שנגיע איתם להבנות". יובל אבידור הוצע אף הוא למועדון, אך שם מעדיפים כרגע למצות את המגעים עם השחקנים שהוזכרו. פפאזוגלו יחתום היום בצהריים אחרי פגישה עם המנכ"ל אורן שטרלינג.

המועדון ימצה בימים הקרובים את המגעים עם השוער ארנסטס שטקוס והקשר מקסים פלקושצ'נקו. הבעלים יואב כץ, שהגיש הצעה לשלוש שנים לשוער, אמר אתמול כי נמשך המשא ומתן והוסיף: "הגשנו לפלקושצ'נקו שתי הצעות והן לא נענו בחיוב. בקרוב אדבר עם הסוכן שלו וננסה להגיע להבנות". פלקושצ'נקו מסרב להישאר עם החוזה הנוכחי שלו וכבר הודיע שאם לא יקבל שדרוג העונה, יעזוב בתום החוזה שלו כשחקן חופשי והמגעים ייפסקו. סוכנו, עו"ד שחר גרינברג, כבר ניסה בעבר לשדך אותו לקבוצות באירופה.

ביום רביעי תתכנס הקבוצה בבית מלון בחיפה ותערוך שם את האימון המסכם לקראת המשחק. במועדון זועמים על מנהלת הליגה, שלא הסכימה לדחות את משחק אלוף האלופים יומיים לאחר מכן. קלינגר יעלה בהרכב משני למשחק, שעשוי לסלול את דרכה של הקבוצה לחצי גמר גביע הטוטו. נציגי חוג האוהדים העניקו מגן מיוחד לאיש העסקים והאוהד ניסים ביליה, עבור תרומתו הרבה לתפאורה ביציעים במהלך העונה שעברה.

עוד בנושא:

הפועל חיפה פנתה לעיריית עכו לגבי אז'ובל. גדיר יירשם עד רביעי?
דורון אוסידון עוזב את הפועל חיפה: "אני ממשיך לאתגר חדש"
עדן בן בסט נפרד מהפועל חיפה: "עם הזמן הכול יתבהר"

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
המו"מ נמשך. פלקושצ'נקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully