וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אוסידון עוזב את הפועל חיפה: "אני ממשיך לאתגר חדש"

18.7.2018 / 7:55

כפי שפורסם בוואלה! ספורט האדומים הודיעו כי סגן הנשיא מסיים את תפקידו. יואב כץ: "רציתי שדורון יישאר, אך אני מכבד את ההחלטה". גדיר קיבל הצעה לשנתיים ומתקרב. יעקב בוזגלו דורש נתח ממכירת אלמוג

דוברות הפועל חיפה

צפו בשחקני הפועל חיפה משחקים כדורעף חופים במחנה האימונים בהולנד

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) רשמית כי סגן נשיא המועדון דורון אוסידון מסיים את תפקידו לאחר כשנתיים. בהודעה של האדומים נאמר כי: "הצדדים החליטו על הפרדות משותפת לאחר שדורון אוסידון החליט כי הגיע הזמן מבחינתו למצוא אתגר חדש".

בהמשך ההודעה נכתב: "הפועל חיפה מודה לדורון על העבודה הנהדרת בשנתיים החולפות בהם המועדון זכה בגביע המדינה, הגיע להופעה באירופה, תוך תצוגות ועונה בלתי נשכחת בליגת העל בעונה החולפת, כאשר לאוסידון היה חלק בלתי מבוטל בהצלחת המועדון".

הבעלים יואב כץ התייחס לעזיבתו של אוסידון ואמר: "אני מודה לדורון על העבודה לצידי בשנתיים האחרונות תוך הפגנת נאמנות, מקצוענות, אכפתיות הכל לטובת הצלחת הפועל חיפה, בעונה הטובה ביותר בהיסטוריה של הפועל חיפה, אני רציתי שדורון יישאר, אך מכבד את החלטתו לעזוב ומאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".

עוד בנושא

הואצו השיחות בין הפועל חיפה להפועל באר שבע בעניין מוחמד גדיר
יחזור לקדנציה שנייה? הפועל חיפה במשא ומתן עם טוסיין ריקטס

דורון אוסידון, יו"ר הפועל חיפה. קובי אליהו
ממשיך הלאה. דורון אוסידון/קובי אליהו

דורון אוסידון עצמו אמר: "זה יום לא קל עבורי, ההחלטה לעזוב את הפועל חיפה, מועדון אליו נקשרתי, לבעלים יואב כץ, לצוות המקצועי, לשחקנים, עובדים ואוהדים לא היתה קלה. אנשים נפלאים, כולם יחסרו לי, אבל החלטתי להמשיך לאתגר חדש. אני שמח שבתקופה שלי בהפועל חיפה המועדון רשם הישגים נפלאים כמו זכיה בגביע המדינה, הגעה לאירופה, עונה נהדרת מבחינה מקצועית וכן ניהולית עם רגעים בלתי נשכחים. בתקופתי המועדון ידע להביא ספונסרים שצעדו יחד איתנו, האוהדים ליוו אותנו לכל מקום, כולל עשרות אלפי האוהדים שהגיעו למשחקי חצי וגמר הגביע. אני רוצה להודות לבעלים יואב כץ על ההזדמנות האמון והעבודה המשותפת גם כאשר היו רגעים לא קלים, הייתה לנו סך הכל הבנה שהכול לטובת הפועל חיפה . אני בטוח שנהיה בקשר גם בעתיד"

בנוגע לנושאים אחרים שעל הפרק במועדון, אחרי עזיבת עדן בן בסט, הפועל חיפה ממשיכה בניסיון להחתים שחקני רכש. אתמול הוגשה לחלוץ מוחמד גדיר הצעה הכוללת חוזה לשנתיים, בגובה 150 אלף דולר לעונה. גדיר עצמו מרוויח 250 אלף דולר בבאר שבע ורק פיצוי מהאדומים יסלול את הדרך לחתימה. בהפועל חיפה מעריכים כי הסיכויים לעסקה גבוהים. סכום הפיצוי ינוע בין 50 ל-100 אלף שקל.

יעקב בוזגלו דורש לקבל 50 אחוז מדמי המעבר על בנו אלמוג. הפועל חיפה מציעה סכום נמוך שכרגע הוא מסרב לו. העסקה אינה מתקדמת. יואב כץ שנחת הלילה בארצות הברית אמר: "אני מקווה לסגור את עסקת גדיר. כרגע אין עסקה עם אלמוג, אבל בעבר הצלחתי כשניהלתי איתו משא ומתן. גם אסי בוזגלו שיחק פה". אתמול, כזכור, פנה יואב כץ לחלוץ טוסיין ריקטס. כץ אישר: "שוחחתי איתו. הוא חלוץ ושחקן קו נהדר. בקרוב נקבל החלטה". העיכוב נובע מכך שבמועדון שוקלים החלוץ היווני טאנאסיס פאפאזוגלו, שמאוד הרשים את המאמן ששוקל להחתימו.

מוחמד גדיר הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יגיע לכרמל? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

בעניין אחר: ניר קלינגר החליט שגילי ורמוט ישמש כאחד משני הקפטנים בעונה הבאה. כזכור, שעות לאחר עזיבת בן בסט החליט המאמן כי הקשר ישמש כקפטן במשחק שנערך אתמול. ניסו קפילוטו עשוי לשמש כקפטן הנוסף, כשגם דור מלול מועמד. במועדון החליטו כי לאחר החזרה לארץ ייקבע הקפטן השני. אתמול, במחצית השניה, ענד בחלק מהמשחק גבריאל תמאש את סרט הקפטן, אך כל השלושה לא היו על המגרש באותה עת.

אתמול נמשך המשא ומתן עם ארנסטס שטקוס. כזכור, לאחרונה כץ קיבל החלטה לפיה השוער לא יעבור להפועל באר שבע, והוא קיבל הצעה לשנתיים נוספות. בקרוב יחלו מגעים גם עם מקסים פלקושצ'נקו שלא מרוצה מהחוזה הנוכחי שלו.

אחרי ההפסדים לאוסטלנד וקלאב ברוז', אתמול (שלישי) סיימה הקבוצה בתיקו מול זולטה וארחם. "זה היה מחנה טוב מאוד. שיחקנו שווים בשווים מול שלושה קבוצות על מהליגה הבלגית. איבדנו מנהיג אחד, אבל לעומתו הרווחנו חמישה - ורמוט, תמאש, אראל, קפילוטו ומלול. אני רואה את עתיד הקבוצה בעונה שעברה הרבה יותר טוב. העונה זו העונה הטובה ביותר של הקבוצה בכל הזמנים - גביע, מקום רביעי וקהל בצמרת הכדורגל הישראלי". על סאגת הקפטנים אמר: "הקפטנים אכן יהיו ורמוט ועוד מישהו. יש כמה מועמדים".

הקבוצה קיימה הבוקר את האימון האחרון במחנה בהולנד שכלל בין היתר טורניר כדורעף חופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully