וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לקדנציה שנייה? הפועל חיפה במו"מ עם טוסיין ריקטס

17.7.2018 / 12:20

החלוץ הקנדי ששיחק בקבוצה לפני 4 שנים וכבש 14 שערים בשתי עונות בטורונטו מה-MLS עשוי להצטרף. גדיר הביע נכונות להצטרף, סיוסטדט וגנסארי חתמו רשמית, נמשך המו"מ עם אלמוג בוזגלו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אפקט בן בסט נמשך: שעות אחרי הפניה הרשמית להפועל באר שבע בעניין מוחמד גדיר, בהפועל חיפה מבהירים שלא יהססו לצרף שני שחקני התקפה במטרה לחזק את הקבוצה. כזכור, במועדון אישרו שלשום את ההתעניינות בגדיר, אלמוג בוזגלו ומאוויס צ'יבוטה, שנמצא כרגע בעדיפות שלישית, וכעת טוענים במועדון כי בסופו של התהליך לפחות אחד מהם יצטרף. גדיר הביע הלילה נכונות להצטרף אם לא ייפגע כלכלית.

עוד נודע כי הקבוצה מנהלת מו"מ עם חלוץ נבחרת קנדה טוסיין ריקטס ששיחק במועדון לפני ארבע שנים. השחקן כבש 14 שערים בשתי עונות במדי טורונטו מה-MLS.


עוד בנושא:

תמאש האריך חוזה בהפועל חיפה, שפתחה במגעים לצירוף מוחמד גדיר
בכר על החתמת בן בסט: "השיא עוד לפניו. הוא יהיה משמעותי"
בהפועל חיפה חוששים: "הקבוצה תקרוס". גורם: "עדן תקע סכין"

טוסיין ריקטס שחקן הפועל חיפה מול משה אבוטבול שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
יחזור להפועל חיפה? טוסיין ריקטס/מגד גוזני

במועדון הודיעו הלילה רשמית על החתמת גבריאל תמאש לשנתיים והבוקר על החתמת ראדו גינסארי, רסמוס סיוסטדט והשוער רן קדוש שחתמו לעונה אחת. במקביל, נמשך המשא ומתן עם ארנסטס שטקוס שאף הוא חתום לעונה הבאה. כזכור, יואב כץ הציע לשוער חוזה לשלוש שנים לאחר שלא עבר לבאר שבע. "לא היה ספק לרגע אחד שתמאש יישאר. הויכוח היה על כאחוז מהחוזה שלו", אמרו במועדון. קלינגר ממשיך לחפש גם מגן שמאלי במקביל. שמו של עומרי בן הרוש שוב עלה כשגם שון גולדברג יקבל הצעה אם ישוחרר ממכבי תל אביב.

החלוץ היווני טאנאסיס פאפאזוגלו (30, 1.95) ינסה להרשים היום במשחק מול זולטה וארחם. "נביא עוד שני שחקנים שיחליפו את איבנצ'יץ', בן בסט ותורג'מן, כדי שיצטרפו לאלי אלבז. תהיה לנו התקפה לא פחות טובה השנה", אמרו אתמול במועדון. חלוץ זר נוסף נמצא על הפרק למקרה שפאפאזוגלו לא יוחתם. ניר קלינגר ערך הלילה אסיפת קבוצה בה דיבר עם השחקנים בעיקר על החלק הטקטי במחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully