וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואצו השיחות בין הפועל חיפה להפועל באר שבע בעניין מוחמד גדיר

17.7.2018 / 15:01

מחזיקת הגביע מוכנה לשלם סכום סמלי בלבד לאלופה עבור החלוץ. גדיר עצמו לא מוכן לפגיעה בשכרו. נציגיו של השוער גיא חיימוב ייפגשו עם ראשי באר שבע כדי להגיע להבנות על מתווה שיאפשר לו לעבור למועדון אחר

צילום ועריכה: קובי אליהו

הואצו השיחות בין הפועל חיפה להפועל באר שבע בנוגע למוחמד גדיר. בקבוצה של ניר קלינגר מאוד רוצים את החלוץ ואף שלחו לו מסרים ברוח זו. אצל האלופה דורשים ממחזיקת הגביע תשלום דמי העברה תמורתו. בשיחות שהתנהלו בין שני המועדונים בנושא הבהירה הפועל חיפה שיהיו מוכנים לשלם סכום סמלי בלבד אך כלל לא בטוח שהפועל באר שבע תסכים למתווה זה.

בעיה נוספת היא השכר של גדיר. בהפועל חיפה מוכנים להציע לשחקן ההתקפה חוזה לשנתיים אך זאת תוך קיצוץ משמעותי בשכר ביחס לסכומים אותם הרוויח בהפועל באר שבע. על רקע זה הועלתה האפשרות לפיה באר שבע תפצה את השחקן בסכום כסף, אולם אצל האלופה לא מוכנים לכך בשלב זה. גדיר עצמו אינו מוכן להיפגע בשכרו במסגרת העסקה.

במצב דומה נמצא גם השוער גיא חיימוב. נציגיו של השחקן צפויים לשוחח על העניין עם ראשי הפועל באר שבע בניסיון להגיע לפתרון. האלופה, כזכור, דורשת דמי העברה עבור חיימוב, ואם לא תימצא קבוצה שתסכים לשלם את הסכום השוער יישאר בשלב זה בשורות הפועל באר שבע. חיימוב אינו נמצא בתוכנית המקצועיות, לא נרשם למשחקים באירופה ולא משתתף במשחקונים הפנימיים.

עוד בנושא
עומר דמארי: "מודה לאוהדים על האהבה. רוצה להחזיר להם על המגרש"
מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו נחת בארץ לקראת חתימה
מכבי פתח תקוה הציעה לקאניוק חוזה לעונה. ניסיון לשכנע את מלמד לחזור

מוחמד גדיר הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יגיע לכרמל? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully