וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הציעה לקאניוק חוזה לעונה. קובי מויאל מועמד

17.7.2018 / 12:23

בדרך לעסקה? המלאבסים הציעו לקאניוק חוזה מינימאלי בתמורה להסרת התביעה. שמו של קובי מויאל עלה, גיא מלמד הבהיר כי יעדיף לשחק בקבוצה אחרת, מוחמד גדיר מעדיף את הפועל חיפה

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

האם עסקת גידי קאניוק בדרך לסיכום? קשר מכבי פתח תקוה קיבל הצעה לחזור למועדון בחוזה לעונה בלבד, כפי שביקש קודם לכן, לאחר שאבי לוזון הציע לו חוזה לשנתיים. הצדדים אמורים להיפגש פעם נוספת במטרה לסגור את העסקה. בנוסף, פתח תקוה פנתה להפועל באר שבע בבקשה לשאול את החלוץ גיא מלמד. החלוץ, שהוזכר כמועמד לקבוצה לפני מספר שבועות, סיפר למקורביו כי כרגע הוא מעדיף שלא לחזור לקבוצה ואם יעזוב את באר שבע זה יהיה לקבוצה אחרת. במועדון עושים מאמץ לשכנע את מלמד לחזור, כשהמטרה היא לצרף גם חלוץ זר. בניגוד לקאניוק, מוחמד גדיר מעדיף בשלב זה את הפועל חיפה.

יש לציין כי פתח תקוה הציעה לקאניוק חוזה נמוך משמעותית, בשכר מינימלי, וזאת בתמורה לכך שהתביעה נגדו בסך חצי מיליון יורו תתבטל. בשלב זה, טוענים בסביבתו של השחקן, כי הוא מוכן לחתום על חוזה לעונה אבל בשכר גבוה יותר ממה שהוצע לו.

שם נוסף שנמצא על הפרק הוא של קובי מויאל. הקשר חוזר ארצה ועשוי להצטרף אם יובל שבתאי יעזוב את הקבוצה בסופו של דבר.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה נחתה באוסטריה. אלישע לוי: "הסגל עדיין לא שלם"
קובי רפואה: "משוכנע שדמארי יעשה עונה גדולה בהפועל תל אביב"

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור למכבי פתח תקוה? קאניוק/ברני ארדוב

אחרי שלא חלה התקדמות עם אוגמנדור קריסטינסון, צחי גיגי שקיבל הודעה כי הוא נשאר בקבוצה בכל מקרה מציג יכולת טובה במחנה. במועדון עדיין לא ויתרו על הרעיון של שוער זר. אלישע לוי מחפש גם חלוץ זר ורוצה מאוד להנחית שחקן כזה במחנה, אך לסוכנים הובהר כי אם יגיע שחקן כזה הוא ינחת להתרשמות בלבד.

היום תערוך הקבוצה את המבחן הראשון והקשה שלה במחנה באוסטריה, מול רובין קאזאן. תומאש סיבוק קיבל הודעה כי בשלב זה הוא נשאר בקבוצה. יובל שבתאי אמור לעזוב לאחר המחנה אם ימצא קבוצה אחרת. ביום שישי תשחק הקבוצה מול רוסטוב ובשני תנעל את המחנה במשחק אימון מול סלביה סרייבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully