וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נחתה באוסטריה. אלישע לוי: "הסגל עדיין לא שלם"

15.7.2018 / 9:05

הלוזונים שהמריאו ללא שחקני רכש בכירים, ייפגשו כבר ביום שלישי את רובין קאזאן ורוצים לצרף עוד חלוץ זר וייתכן שגם שוער. מוחמד גדיר וגיא מלמד עדיין על הכוונת

אלישע לוי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הרכש הכי גדול בינתיים. אלישע לוי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה המריאה הבוקר למחנה האימונים המסורתי שלה באוסטריה. במועדון אישרו כי המשחק המרכזי יתקיים כבר ביום שלישי מול רובין קאזאן הרוסית, כשבהמשך תפגוש הקבוצה גם את רוסטוב וסלביה סראייבו. כצפוי, הסגל של הקבוצה יכלול גם את יובל שבתאי שטרם חתם בהפועל חדרה וגם את תומאש סיבוק שנשאר כרגע בסגל. בין שחקני הרכש החדשים ניתן למצוא את דידייה ברוסו, דניאל כהן וגל שיש. "כרגע, הרכש הכי גדול שהגיע הוא אלישע לוי", אמרו במועדון. "ננסה לצרף עוד חלוץ זר ואולי עוד שחקן ישראלי בקישור ובהתקפה".

"אנחנו יוצאים למחנה, זה שלב מאוד חשוב כדי לעבוד גופנית ולגיבוש של הקבוצה", אמר לוי לפני ההמראה. "הסגל של הקבוצה עדיין לא שלם, אני מניח שנשלים אותה תוך כדי תנועה. באופן כללי, נקיים שם שלושה משחקי אימון ונעבוד חזק כדי להיות מוכנים".

צחי גיגי קיבל הודעה כי כרגע הוא השוער הראשון של הקבוצה. במועדון לא הרימו ידיים בנוגע לעסקת אוגמנדור קריסטינסון, אך טוענים כי הסיכויים כרגע נמוכים. "לא נשלם לסוכן הטורקי עמלה שלא מגיעה לו. כל הצדדים צריכים להיות שלמים כדי שהעסקה תצא לפועל, וכרגע אנחנו לא שם", אמרו.

כזכור, במועדון עושים בשבועות האחרונים מאמצים לצרף את גידי קאניוק, שמוכן לחתום לעונה אחת בלבד אחרי שהוצע לו חוזה לשנתיים, ואת גיא מלמד ומוחמד גדיר שמבוקש גם בבני סכנין. לירן רוטמן שב מהשאלה והמריא עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully