וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקאזאן מודאגים ממצב ברכו של סבע: "זה מעלה תהיות שנתניה רוצה להיפטר ממנו"

בתקשורת המקומית תוהים מדוע החתמת חלוץ נתניה ברובין קאזאן מתעכבת ומדווחים כי "יש חוסר אמון כלפי השחקן וסוכניו". ייתכן כי רובין תתעקש לבצע בדיקה מקיפה בברכו של סבע לפני ההחתמה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המעבר האפשרי של דיא סבע לרובין קאזאן מתחיל לעורר עניין גם בקרב כלי תקשורת המסקרים את הקבוצה מבירת החבל הטטארי. שורה של אתרי חדשות בקאזאן פירסמו ביממה האחרונה כתבות העוסקות בנושא מהן עולה תמונה לא פשוטה של מערכת היחסים שנרקמה בין הצדדים. כך למשל, באתר "זמן אמת" נכתב כי המשא ומתן בין סבע לבין רובין מתנהל באווירה של "חוסר אמון הדדי". על ההתלבטות של השחקן בנוגע למעבר למועדון, שמוסר התשלומים שלו מוטל בספק גדול, כבר דווח. כעת מסתבר כי גם ברובין קיימים ספקות בנוגע לסבע.

עוד בנושא:

עוד לפני דיא סבע: רובין קאזאן מנסה להחזיר את ביברס נאתכו
סיכוי נמוך מאוד שחיימוב יחזור לפעילות רגילה בהפועל באר שבע

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
המעבר שלו לרוסיה מתעכב. דיא סבע/ברני ארדוב

על פי הדיווחים במועדון קיים "מעין חוסר אמון כלפי השחקן והסוכנים שלו" בכל הנוגע למצב ברכו של סבע שקרע את הרצועה הצולבת בשנת 2015. בקאזאן טוענים כי רובין דורשת לבצע בדיקה מקיפה ביותר של מצב ברכו של סבע בטרם החתימה הסופית על החוזה. בדברי הסיכום של הכתבה נכתב: "עצם העובדה שהנהלת מכבי נתניה מתעקשת להיפטר מהשחקן למרות שהעמיד מספרים יפים בעונה שעברה, מעוררת תהיות מסוימות. נותר רק לקוות שרובין תבחן את הנושא (צירופו של סבע) בצורה אחראית ושקולה".

גם באתר העסקי של קאזאן "ביזנס אונליין" עסקו בסוגיית המעבר האפשרי של סבע והצביעו על ירידה משמעותית ביכולת של המועדון לשכנע שחקנים בעלי מעמד להצטרף אליו. באתר נכתב כי: "סאגת סבע מראה את הסטטוס של רובין בשוק ההעברות. רק לפני שנתיים נשפכו פה כספים על שמות כמו אלכס סונג ויאן מווילה ועכשיו רובין נאבקת על צירופו של שחקן שהוא לא בעל הסטטוס הכי גבוה ולא מצליחה בשום צורה לשכנע אותו להגיע. לכן ביום ראשון רובין תפתח את העונה (במשחק בית מול קרסנודר) ללא שחקן שדה שהיא כל כך משוועת לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully