וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גיא חיימוב קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות

26.7.2018 / 8:52

למרות שברק בכר לא פסל את חזרתו אל בין הקורות ("נסיק את המסקנות"), השוער פגוע מאוד ונציגיו ממשיכים לחפש לו קבוצה חדשה. בקבוצה מקווים שהסגל ידולל בתקופה הקרובה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע תחזור הערב (חמישי) לאימונים בצל התבוסה 5:0 לדינמו זאגרב שלשום בקרואטיה. מאז הנחיתה, השחקנים עסוקים בהעברת מסרים דרך הרשתות החברתיות, לפיהם זה הזמן בו הקבוצה צריכה להתאחד. לואי טהא וג'ון אוגו העלו פוסטים בהם התנצלו בפני האוהדים והניגרי הגדיל לעשות כשטען שהאלופה הישראלית מסוגלת לבצע מהפך באצטדיון טרנר.

השוער היווני יאניס אנסטיס ממשיך להיות נושא השיחה המרכזי. כלפי חוץ השחקנים מגוננים עליו, אבל בחדר ההלבשה עדיין נשמעות ביקורות. ברק בכר התבקש אתמול להתייחס בקצרה לאפשרות שגיא חיימוב יחזור לעמוד בין הקורות והשיב: "הוא עדיין שחקן של הפועל באר שבע, נסיק את המסקנות". המאמן צפוי לעשות ישיבה עם הצוות שלו ועם ההנהלה ואחריה יוחלט אילו שינויים יתבצעו בסגל.

למרות הדברים של בכר, לוואלה! ספורט נודע שנציגיו של השוער כבר קיבלו אישור מאלונה ברקת לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. אם חיימוב יסכם את תנאיו בקבוצה אחרת, זו תהיה צריכה להגיע לסיכום גם מול באר שבע. למרות היכולת החלשה של אנסטיס בזאגרב, בגלל הדרך בה הוא הגיע, קשה לראות כיצד המצב חוזר לקדמותו וחיימוב שב לפעילות רגילה.

חיימוב הוא רק אחד מתוך לפחות חמישה שחקנים שאמורים לעזוב בתקופה הקרובה. בבאר שבע מקווים שמוחמד גדיר, מיהאי קורהוט ותומאש פקהארט ימצאו קבוצות חדשות בתקופה הקרובה. גיא מלמד ודור אלו מאוכזבים ממעמדם ו-וובה בראון מבוקש בהפועל תל אביב, אך נחיתה שלו במתחם חודורוב תהיה רק בהעברה ולא בהשאלה. בבאר שבע מעריכים את בראון, אבל ההתעניינות של הפועל תל אביב עשויה לשלוח אותו לוולפסון.

עוד בנושא:

ביקורות בהפועל באר שבע: "ראו באימונים שאנסטיס חלוד"
דעה: הפועל באר שבע משלמת את המחיר על קיץ שחצני
גם ביוון המומים ממופע האימים: "אנסטיס נקבר בקרואטיה"

תומאש פקהארט, שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
לא בתכניות. פקהארט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully