וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ביוון המומים ממופע האימים: "יאניס אנסטיס נקבר בקרואטיה"

במולדתו של השוער היווני עקבו בדאגה אחרי משחק הנפל בזאגרב: "כל השערים היו באשמתו, לא ברור איך הוא יצליח להתאושש מזה". חגיגות בקרואטיה: "גם המוסד לא עצר את דינמו"

יאניס אנסטיס שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
איך מתאוששים מזה? אנסטיס/ברני ארדוב

נכון, אין אשם אחד בהתפרקות של הפועל באר שבע אתמול (שלישי) בזאגרב, אבל אין ספק שאחרי התבוסה 5:0 מרבית החצים הופנו לעברו של יאניס אנסטיס. השוער היווני מציג יכולת ירודה מאז שהצטרף לאלופה ואמש היה אחראי ישיר ללפחות שניים מחמשת השערים שהקבוצה ספגה, מה שלא נעלם גם מעיני התקשורת במולדתו. "יאניס אנסטיס נקבר בזאגרב", נכתב באתר "ספורט24", "הוא הוציא מהרשת חמישה כדורים, כמעט כולם באשמתו או לפחות באחריותו החלקית. לא ברור איך הוא יצליח להתאושש מדבר כזה".

באתר היווני "קונטרה" נכתב: "סיוט קרואטי לאנסטיס", וצוין כי הוא "סופג ביקורות קשות בעקבות היכולת שהציג בין הקורות", ובאתר SDNA נטען ש"אנסטיס נתן לדינמו גולים במתנה, במשחק החלש ביותר בקריירה שלו".

עוד בנושא

אחרי מופע אימים של אנסטיס: באר שבע הובסה 5:0 על ידי דינמו זאגרב
ביקורות הדדיות בהפועל באר שבע: "ראו באימונים שאנסטיס חלוד"
בכר: "כל ביקורת לגיטימית עכשיו". ברקת וריבלין עודדו את השחקנים
ההפסד הכי גדול מאז שנת 1998: מספרי ההשפלה של באר שבע

שחקן דינמו זאגרב, אריאן אדמי. GettyImages
"באר שבע יכולה לחזור מזה". אריאן אדמי/GettyImages

בקרואטיה חגגו, כמובן. המאמן ננאד בייליצה אמר: "השארנו את כל הלב שלנו על המגרש ואני רוצה שנשחק ככה כל העונה. כשהתכוננו למשחק ראינו שיש חורים במשחק של הפועל באר שבע. יש להם קבוצה טובה, אבל יש להם גם לא מעט חסרונות וגרמנו להם להרגיש מאוד לא בנוח".

הקשר אריאן אדמי הוסיף ש"הפועל באר שבע קבוצה טובה וזה עדיין לא גמור. עשינו צעד גדול בדרך לשלב הבא, אבל הפועל הוכיחה שהיא מסוגלת לעשות קאמבקים גדולים בעבר, כך שעלינו להיות דרוכים ומוכנים גם למשחק הבא".

באתר 24SATA קראה הכותרת הראשית: "גם סוכני המוסד לא הצליחו לעצור את דינמו זאגרב", וצוין ש"באצטדיון בזאגרב היו הרבה סוכני מוסד שאבטחו את הפועל באר שבע, אבל אף אחד מהם לא הצליח לאבטח את השער שלהם מפני הכונה של ננאד בייליצה. הפועל באר שבע - הקבוצה שניצחה את אינטר פעמיים רק בעונה שעברה - חטפה מדינמו סופת הוריקן".

בעיתון "נובוסטי" נכתב כי באר שבע הפתיעה בחולשתה, ובכותרת נכתב: "ערב מופלא בזאגרב מול באר שבע החלשה. אחרי השער השני האלופה הישראלית התפרקה לחתיכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully