וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כל ביקורת לגיטימית עכשיו". ברקת וריבלין עודדו את השחקנים

24.7.2018 / 23:04

מאמן הפועל באר שבע היה כמובן מאוכזב מאוד אחרי ה-5:0 שספגה קבוצתו מול דינמו זאגרב: "לא הראינו אופי". בעלי הקבוצה ונשיא המדינה נכנסו לחדר ההלבשה בסיום וניסו לנחם את השחקנים

שחקן הפועל באר שבע בן שהר מול דינמו זאגרב. מתוך הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
בן שהר ובאר שבע בערב שלא ירצו לזכור/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ספגה הערב (שלישי) השפלה גדולה כשהובסה 5:0 על ידי דינמו זאגרב במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האלופה הישראלית נראתה רע מאוד לאורך כל המשחק, סבלה מיום חלש ואינספור טעויות של השוער היווני יאניס אנסטיס ושילמה ביוקר, בדרך למה שנראה בוודאות כמו הדחה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ומפגש מול אפואל ניקוסיה או פלורה טאלין. איזט חאירוביץ' (22), מיסלב אורשיץ' (28), אריאן אדמי (50 ו-61) וארמין הודזיץ' (82) כבשו עבור הקרואטים וסידרו להם מקדמה עצומה לקראת הגומלין בבאר שבע בשבוע הבא.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת דיברה עם השחקנים אחרי המשחק, ניסתה לעודד אותם ולהגיד להם שזה לא סוף העולם. נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שנמצא בביקור ממלכתי בסרביה ובקרואטיה, נכח במשחק ונכנס אף הוא לחדר ההלבשה בסיום כדי לנסות לנחם את השחקנים.

זה ההפסד הכי גדול של הפועל באר שבע באירופה מאז ה-10:0 מול רודה ההולנדית ב-1997/98. כמו כן, זה ההפסד בהפרש הגבוה ביותר בעידן ברק בכר כמאמן הקבוצה. עד הערב התבוסה הגדולה ביותר הייתה 5:2 מול סלטיק. הפעם האחרונה שהפועל באר שבע הפסידה 5:0 הייתה בינואר 2013 ואז זה קרה דווקא בליגה הישראלית מול מכבי תל אביב.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הובסה 5:0 על ידי דינמו זאגרב

שחקני הפועל באר שבע לפני המשחק נגד דינמו זאגרב. פייסבוק רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
ערב אומלל/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום המשחק: "כל מה שיגידו עכשיו וכל ביקורת תהיה לגיטימית. לחטוף חמישה שערים במשחק כזה זה יותר מדי. גם הדרך וחוסר האופי שהראינו זה משהו שיותר מדאיג מהתוצאה. נצטרך לדעת להרים את עצמנו מהמפלה הזו. כשבאים רכים מאוד ולא אגרסיביים ולא עושים את הדברים שאנחנו רגילים לעשות, אנחנו נפסיד ונקבל שערים קלים. כל מה שנגיד עכשיו הוא לא משנה. אנחנו צריכים להירגע, להסיק את המסקנות ולהסתכל קדימה. החוכמה היא לדעת איך להתנהל במצבים כאלה. זה סוג של משבר וצריך לדעת להתנהל. המועדון הזה הוכיח שהוא יודע להתמודד עם משברים גדולים. גם עם זה נתמודד ונצא מזה, רק התחלנו את העונה". על אנסטיס: "אני צריך לראות שוב את הדברים, אני לא הולך לבקר שחקנים שנייה אחרי המשחק. לא יהיה נכון לדבר על שחקן כזה או אחר עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully