וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני דיא סבע: רובין קאזאן מנסה להחזיר את ביברס נאתכו

מאמן הטטרים קורבן ברדייב רוצה לאחד כוחות עם הקשר הישראלי שבעבר שיחק תחתיו בהצלחה במשך שלוש שנים. על פי דיווחים ברוסיה, הוצע לו חוזה לשתי עונות. גם חלוץ מכבי נתניה יחתום?

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו חוגג שער. Nikolay Alexandrov, GettyImages
חוזר לקבוצה שבה התחילה הקריירה האירופית? נאתכו בקדנציה הקודמת בקאזאן/GettyImages, Nikolay Alexandrov

האם ביברס נאתכו בדרך חזרה לרובין קאזאן? על פי דיווחים ברוסיה הטטרים עשויים להחתים בקרוב את הקשר הישראלי ולהשיבו לקדנציה שנייה במועדון. מאמן הקבוצה קורבן ברדייב, שאימן את נאתכו בשלוש מתוך ארבע השנים של נאתכו בקאזאן בין 2010 ל-2014, מעוניין לשלב איתו כוחות ודוחק בקבוצה להחתימו על חוזה לשתי עונות.

במקביל מנהלת קאזאן משא ומתן עם שחקן ישראלי אחר, דיא סבע, אבל נראה שנאתכו ניצב לפניו בסדר העדיפויות. קאזאן הייתה התחנה הראשונה של נאתכו בכדורגל האירופי אחרי העזיבה את הפועל תל אביב, ובמדיה הוא פרץ והפך לשחקן בכיר בליגה הרוסית. על פני ארבע עונות הספיק נאתכו לרשום 147 הופעות, לכבוש 31 שערים ולבשל 36, עד שעבר לצסק"א מוסקבה ב-2014 (לא לפני אפיזודה קצרה בפאוק סלוניקי).

במדי צסק"א הספיק נאתכו לרשום 142 הופעות, לכבוש 28 שערים ולספק 24 בישולים, אולם בסוף העונה החולפת חוזהו הסתיים והקבוצה החליטה שלא להאריך אותו. בשבועות האחרונים שמו של נאתכו נקשר עם כמה קבוצות מספרד ואף דווח שהוא מנהל משא ומתם מתקדם עם ויאדוליד מהליגה הבכירה. כעת, כך נראה, חל מפנה והוא עשוי להישאר ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully